poniedziałek, 12 lipca 2021

Lato w pełni

Skoro lato i wakacje to czasu niby więcej. No właśnie. Latem są owoce, więc przetwory zrobić trzeba. To znowu jakieś gumki w spodniach wszyć, guziki dyndające przyszyć. Zawsze jakieś inne domowe robótki na plan pierwszy się wysuwają. 

Po długiej przerwie rozłożyłam warsztat i jak się okazało sporo zapomniałam, więc żeby się nie zniechęcić czasochłonną robótką zaczęłam od takich koczyków. Najprostszy motyw w sutaszu - omega. Obszyłam nim szklane perły firmy Swarovski w pięknym kolorze starego złota. Ze złotem każdy kolor dobrze wygląda, ale czerwony chyba najlepiej.





Pozdrawiam wszystkich serdecznie i owocnego wypoczynku życzę.


6 komentarzy:

  1. przepiękna wprawka-przypominajka pokazująca, że niektórych rzeczy się nie zapomina :) cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoto i czerwień to idealne połączenie, szczególnie w takich kolczykach. Wyszły przepięknie i nic, a nic nie widać, żebyś wyszła z wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wyszłam 😩 i szyło się dużo dłużej, bo ciągle jakieś poprawki wychodziły. Pięknie dziękuję 💖💖💖

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...