poniedziałek, 26 lipca 2021

Sutaszowy konkret na upalne dni

Zachwycił mnie ten wzór, kiedy zobaczyłam takie kolczyki na blogu znajomej, której prace podziwiam. A było to już ho ho, kto wie ile czasu temu, kiedy o tym, że może będę szyć sutasz tylko myślałam... czasami. Sutasz ogarnęłam i w końcu je zrobiłam. 

W roli głównej perfekcyjne perły Swarovskiego w dwóch kolorach.


Słowo 'konkret' w tytule postu odnosi się do ich rozmiaru. To największe kolczyki jakie miałam - 6cm. Ale co tam, w końcu jest lato, wakacje, urlop, więc trochę szaleństwa nie zaszkodzi 😉😀.





To już wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam Was ciepło. Cudownej pogody życzę i dużo wypoczynku. Do następnego postu zatem.


4 komentarze:

  1. Są przepiękne i na zdjęciach w ogóle nie wydają się takie duże. Sutasz to dla mnie czarna magia, więc pod tym większym jestem wrażeniem ;) A te kolory! Jednym słowem - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Sutasz to magia, ale wcale nie czarna 😉. Niestety długi czas tak myślałam, aż odczarowałam stereotypy.

      Usuń
  2. Piękne kolczyki i staranne szycie- wprawna ręka!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...