niedziela, 10 czerwca 2018

Iridescent dark blue

Kiedyś zachwyciłam się twórczością artystki kryjącej się pod pseudonimem Jagienkaa. A te kolczyki to praca, którą spróbowałam zrobić na podobieństwo jednej z jej prac. Lubię je i, jak to zwykle z nowymi biżutkami u mnie, noszę do znudzenia.







 Z powodu upału nie mam siły nic robić. Chodzę od po mieszkaniu z wentylatorem, bo inaczej bym się rozpuściła chyba.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za miłe komentarze.
Do następnego postu zatem.😓😅😎💦


22 komentarze:

  1. Nie rozpuszczaj się jeszcze, podobno idzie lekkie ochłodzenie, co zresztą u nas już czuć ;)
    Kolczyki są śliczne i faktycznie takie do noszenia na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście upały odrobinkę odpuściły i nawet popadało. Będę żyć. Dzięki Aniu:)

      Usuń
  2. Dear Betka,
    I like your new earrings very much. The dark blue color is amazing.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Daniela. The colour is much nice in reality. It didn't come out in pictures.
      Best wishes:)

      Usuń
  3. Wcale się nie dziwię, że lubisz nosić te kolczyki. Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim w obłędnie niebieskim kolorze. Dzięki Kasiu:) Czekam na Twoje niebieskie cudeńka.

      Usuń
  4. Kolczyki są piękne:) A z upałami ja też mam problem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Upały deczko odpuściły. Przeżyjemy:)

      Usuń
  5. Są śliczne, też bym nosiła do znudzenia :) Beading to rodzxaj rękodzieła, który jedynie podziwiam ... koraliki to jedynie na krośnie opanowałam i to dlatego, że musiałam :)
    Podobają mi isę takie prace, ale chyba nie mam do tego cierpliwości :) Tym bardziej podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Rzeczywiście to pracochłonna technika, ale właściwie która technika rzeczy tworzonych ręcznie nie jest chasochłonna?

      Usuń
  6. Piękne, sama chętnie bym do znudzenia nosiła. :)

    U nas upały od dwóch dni zelżały, życzę tego i Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much. Best wishes.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Betka,

    so cute little earrings - I love them! S

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki, nie dziwię się, że ciągle je nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż mogę dodać - jak zwykle jestem zachwycona i pomysłem i wykonaniem. To prześliczne kolczyki :) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozpływam się pod ich urokiem, piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są :) Też bym nosiła do znudzenia i jeszcze dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze maluszki w cudownym kolrze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...