czwartek, 31 maja 2018

Crystal Vitrail

Taki urokliwy kryształek stał się głównym elementem mojego naszyjnika. Różnokolorowe kryształki pojawiły się w jednym ze sklepów, w których się zaopatruję i od razu wpadły mi w oko. Migoczące, załamujące i odbijające światło fasetki szklanego kaboszonu nie mogły ujść uwadze sroki takiej jak ja. Najprościej jak się da obszyłam go koralikami, do tego mały filigran metalowy i sznur do zawieszenia. Dobrze się nosi szczególnie z granatowymi i czarnymi T-shirtami.








Dzisiejszy dzień okazał się łaskawy dla procesji, która spokojnie bez parasolek obeszła wszystkie stacje. Odkąd pamiętam w Boże Ciało zawsze była burza 👌. 

Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu. Pogoda wspaniała, więc odpoczywajcie i relaksujcie się ile się da, bo prawdziwe lato tej wiosny. Do następnego postu zatem😎.

11 komentarzy:

  1. Piękny i w jedynie słusznym kolorze. Przepięknie udało Ci się wydobyć piękno kaboszonu. Cudna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wisiorek, bardzo podoba mi się dodanie filigranu :) Też mam takie kryształki, są po prostu zachwycające! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, jakie cudo! :) Moje kolory, więc zachwycam się na całego. Pięknie wszystko dobrane, nosiłabym taki z wielką chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ on jest cudny! Kamień fantastycznie załamuje światło, wygląda to bardzo efektownie. No i oprawa jak zwykle idealnie dopasowana.
    Miłego weekendu Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisior, ten kryształek bardzo wpada w oko i błyszczy tak, że nie da się przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temu ślicznemu kryształkowi dałaś piękną oprawę:). Bardzo podoba mi się forma, kolorystyka i cudowna filigranowa wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Betka,

    this is a wonderful, unique pendant with a lovely crystal drop stone and a nice embellishment.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wisior - wspaniale ozdobiłaś kryształek, podkreślając jego urodę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear Betka,
    this teardrop shaped crystal stone is a really nice one and you gave it a wonderful frame. Everything fits together pefectly. Great work.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...