niedziela, 20 maja 2018

Filigran z gronkiem

Ten filigran był już u mnie bohaterem niejednokrotnie, np. tu, albo tu, czy może w mojej ulubionej wersji tu. Tylko ta została ze mną. Teraz wersja na różowo. 
Podoba mi się ten ażurek i dlatego do niego wracam. Tym razem środek kielicha wypełniłam gronkiem z maleńkich oponek kwarcu w odcieniach różu i fioletu. Całość zawieszona na potrójnym sznurze herringbone.








Dziękuję wszystkim za każde życzliwe słowo. Cieszy mnie bardzo, że tu zaglądacie. Życzę Wam udanej niedzieli i do następnego postu.

12 komentarzy:

  1. Dear Betka,

    very well done this necklace with the nice spiral rope and the charming pendant.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Betka,
    this spiral rope is very nice and the pendant fits really good.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten filigran. Z gronkiem z maleńkich oponek wygląda prześlicznie :) Ten róż i fiolet dodały mu energii i świeżości. Nosiłabym ten wisiorek z największą przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik, z tym gronkiem prezentuje się bardzo uroczo :) Całość razem ze sznurem pięknie się zgrywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wymyślny i niezwykle efektowny jest ten naszyjnik - śliczny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że wracasz do niego, bo ten ażurek jest śliczny! Podejrzałam poprzednie wersje i sama nie wiem, która najbardziej mi się podoba. :)

    Najnowsza kompozycja przepiękna, świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biżuteria, bardzo podoba mi się dobór kolorów :) Zdjęcia są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kształt i fajna kolorystyka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ❤ Zarazem delikatny i energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, przepiękne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...