sobota, 23 czerwca 2018

Wakacje!!!

Nareszcie. Upragnione i wyczekane nadeszły i są i jeszcze będą przez dwa miesiące, a nawet dłużej. 
W dzisiejszym poście jest wiele rzeczy z określeniem pierwszy, bo to pierwszy labradoryt, który kupiłam na pierwszej w życiu giełdzie minerałów, którą odwiedziłam i ubranko z falbanką też zrobiłam po raz pierwszy.


Ten labradoryt jest całkiem sporą dwustronną kroplą i jak to często u labków ogień widoczny jest pod dziwnym kątem. Kształt kamyka wymusza formę wisiorka z jedyną możliwością manipulacji 'góra do dołu, czy dół do góry'. Kamyk ożywa i błyska delikatnym błękitem w pozycji horyzontalnej co nijak się ma do jego kształtu, więc nieźle się nagimnastykowałam przy fotografowaniu, żeby wyglądał jak labradoryt, a nie kawałek szarawej skały.







Życzę Wam cudownego lata, solidnego wypoczynku, zrealizowania planów nawet najbardziej szalonych i wielu cudownych prac.
Pozdrawiam cieplutko 👋


15 komentarzy:

  1. Śliczny wisior powstał. Cudnie opleciony koralikami jest jeszcze piękniejszy. Przepiękna praca. Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny labek i bardzo fajna oprawa, te falbanki dodają uroku :)
    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu. Co do falbanek mam wątpliwości, tzn. mam zamiar je przerobić, bo coś mi w nich nie pasuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękny kamień - to i piękny wisior powstał z niego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo!
    mam słabość do wisiorów, no i niebieskiego też:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie rozumiem dlaczego kiedy jesteśmy małe to wtłacza nam się do głowy, że kolorem dla dziewczynek jest różowy. Kocham niebieski i córkę też ubierałabym na niebiesko. Dzięki Reniu.

      Usuń
  5. Ja też w tej chwili spędzam czas na oprawianiu mojego pierwszego labka :) Twój wyszedł cudnie :) koronka dodała mu lekkości
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bold and beautiful pendant with great fitting colors, I like it!

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wisior! Zdecydowanie nie wygląda jak kawałek szarego kamienia, tylko bajecznie się mieni. Jest przepiękny. A oprawa mistrzowska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Betka,
    the colors of this pendant are really great. You found some perfectly matching seed beads to embellish this cabochon. And the metal filigree fits very good to this design.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie oprawiony kamień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak magiczny talizman, podoba mi się połączenie kolorków turkus i jakby miedź -pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie mam wakacji ale jakiś urlopik sobie zorganizuję :)
    Piękny jest ten kamień i jak zwykle wspaniale go oprawiłaś. To oczywiście kwestia gustu ale pomyślałam sobie, że bez falbanki wyglądałby może trochę skromniej ale i szlachetniej. Tak czy inaczej falbanka jest ciekawym pomysłem.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia i życzę Ci udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...