czwartek, 1 marca 2018

Sodalit

Ten kamyk przeleżał u mnie dokładnie rok, bo kupiłam go rok temu na giełdzie minerałów. Na tegorocznej giełdzie natomiast u tego samego sprzedawcy kupiłam kolejny bardzo podobny kolorystycznie i jakościowo sodalit, tyle że okrągły. Czy też będzie leżeć i czekać na swoją kolejkę rok? Okaże się. Tymczasem pokazuję naszyjnik z pięknym minerałem w głęboko granatowym kolorze rozjaśnionym tu i ówdzie delikatnymi smużkami. Piękno tego kamienia dostrzegłam tak naprawdę  robiąc zdjęcia i powiększając je w obróbce. Pożałowałam trochę, że zasłoniłam go metalowym filigranem (może w użytkowaniu odpadnie😉).








Serdecznie wszystkich pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Może z nadejściem wiosny obudzę się z zimowego odrętwienia i ożywię działalność blogową. 
Do następnego postu więc 😘😘.

Podczas ostatniej wizyty na giełdzie minerałów zachwycały mnie niesamowite znaleziska geologiczne tam prezentowane. Zaczęłam szukać w necie informacji na ten temat i oto co znalazłam.


31 komentarzy:

  1. Kamień faktycznie przepiękny. Do tego dostał wspaniałą oprawę :) A ja mam nadzieję, że filigran nie odpadnie, bo dodaje smaczka temu wisiorkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Kamień mi się bardzo podoba i cieszę się że mam z nim wisiorek w końcu. Filigran próbowałam już odklejać, ale klej dobry mocno trzyma, boję się, że kamyk się uszkodzi.
      Buziaki.

      Usuń
  2. Kamień prześliczny i zgadzam się z przedmówczynią ma wspaniałą oprawę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Pozdrawiam również:))

      Usuń
  3. Boski kamień, popieram filigran od razu rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kamień i równie pięknie oprawiony.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Małgosiu. Pozdrawiam również.

      Usuń
  5. Śliczny wisior :) Tajemniczy i w przepięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Agnieszko. Miłego weekendu:)

      Usuń
  6. Piękny kamień i równie piękna oprawa, podkreślająca jego urodę. Podoba mi się bardzo, filigran też doskonale pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Czytam w komentarzach, że wszystkim po kolei filigran się podoba to może przestanę kombinować z odklejaniem go i się przekonam. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Och nie, niech nie odpada! Pasuje idealnie. :) Na szczęście nie zasłania aż tak bardzo. Piękny kamień, pięknie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Thank you Anna so much. Have a nice weekend:))

      Usuń
  9. Dear Betka,

    I love the metal ornaments on top of the stone. How did you make that?
    In addition with the embroidery is it a wonderful pendant.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The metal filigran is glued on the cabochon. I needed to round it off a bit so that it fitted the domed cabochon. It holds on well. Thanks for your nice comment. Have a nice weekend.

      Usuń
  10. Piękny wisior w pięknym kolorze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam również.

      Usuń
  11. Dear Betka,
    this stone is so nice. You made a matching frame and necklace. But the metal ornament on the stone is really great.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, Daniela. Have a nice weekend.

      Usuń
  12. Piękny kamień cudnie wybarwiony i oczywiście wspaniały wisior. Pozdrawiam energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super oprawa, mi pasuje filigran niech nie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisior jest piękny i mam nadzieję, że filigran jednak nie odpadnie ;) Bo dodaje mu lekkości i finezji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super oprawa, mi pasuje filigran niech nie odpada :)
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacznę od końca: znalezisko internetowe mnie powaliło! Aż trudno sobie wyobrazić takie wielkie i taką ilość kryształów:) i takich pięknych:)
    Twój kamyczek też jest fantastyczny, ma przepiękną strukturę i oprawiony pięknie. Piękna całość:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie piękny, wręcz czarujący wisior. Prawdziwe cudo, kolory takie głębokie. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor, wisior bardzo okazały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejne cudo! tylko pozazdrościć wyczucia, stylu i zdolnosci!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...