środa, 28 marca 2018

Jajo z filcu - Alleluja

Rok temu było tak klik - pisanki zdobione woskiem i filcowe jajko w kształcie głowy zająca. Zając się opatrzył, więc powędrował na wielkanocny kiermasz w szkole mojego syna. Dzisiaj pokazuję jajo również z filcu, ale tym razem w łączkę. Na szczęście już po kiermaszu, bo dziecię moje koniecznie chciało również to jajo na kiermasz zabrać, żeby je sobie tam kupić od samego siebie😜 i wrzucić pieniądze do puszki. Dziecięca logika jest dla mnie nie do pojęcia. Zanosi się na to, że biznesmen z niego nie wyrośnie.
Jajo na razie wpasowało się do zeszłorocznego stroika z Lidla. Może ktoś pamięta zajączki z mini żonkilami na grzbiecie? Żonkili nie udało się przechować, ale zajączek przetrwał i służy teraz jako ekspozytor moich prac filcowych.
A year ago I made this. I got bored with the felted hare and let my son take it to the Easter school fair. Today I am presenting a new egg. It's more Easteregg-like egg😉. The hare comes from a chainstore. I bought it last year to use as a display for my Easter decorations.




Filcowanie to żmudna technika, ale na tyle mi się spodobała, że zaopatrzona już jestem w odpowiedni sprzęt, większy wybór czesanki i zamierzam próby kontynuować.
Felting is a time-consuming technique but I have already collected different colours of wool, needles and other equipment and plan to pursue my hobby.





Dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu i za miłe komentarze. Ponieważ Wielkanoc tuż tuż, więc życzę wszystkim spokojnych i radosnych świąt, wytchnienia od rozpędzonej gdzieś rzeczywistości i wielu cudownych chwil w gronie najbliższych. Alleluja 😃.



14 komentarzy:

  1. Super jajo i życzę Ci zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajo i świetnie się prezentuje na zajączku :) Filcowane twory podobają mi się od dawna, podziwiam za cierpliwość.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło Ci to jajo :) A raczej malowana łąką pisanka :)) Z zajączkiem wyglądają bardzo wiosennie i świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolies décorations !!!
    Joyeuses Pâques !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołego Jajka! :)

    A Twoje jajo jest piękne, ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i bardzo oryginalne jajo. Nie znam się na filcowaniu ale efekt jest fantastyczny.
    Dziękuję Elu za piękne życzenia. Tobie również życzę radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jajeczko, trzymam kciuki za kolejne filcaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajo:)Zdrowych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych, pięknych Świąt Wielkiej Nocy.
    Dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear Betka,

    I hope you had happy Easter days!
    Your Ester egg is very nice.

    Sincerely,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne jajo, na pewno było ozdobą wielkanocnego stołu :) Poświątecznie - Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Betka,
    your felted easter-egg looks very nice. I believe that it took much time to make it. Hopefully you haad some nice easter-holidays.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja Droga, ja się Twojemu dziecku nie dziwię. Jajo cudowne,jest śliczne i podoba się wszystkim, więc syn Twój chciał Cię docenić i jednocześnie zachować je na pamiątkę. Moje Córki też tak robią ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...