niedziela, 10 października 2021

Broszka z literką

Po raz pierwszy pokazuję pracę, w której wykorzystałam bajorek. Kiedy we wczesnej młodości oglądałam pięknie wyhaftowane pagony na mundurze mojego taty (był pilotem wojskowym), ani przez myśl mi nie przeszło, że będę mieć z tym kiedykolwiek do czynienia jako hafciarka. Mojemu tacie i innym znajomym mundury haftował jakiś emerytowany wojskowy mający skłonności rękodzielnicze no i wiedzę na temat wyglądu tych gwiazdek i belek.  


Na zdjęciu poniżej moje zmagania z rzeczonym bajorkiem. 




W pracy wykorzystałam bajorek sztywny, ale jego miękka wersja już czeka na odpowiedni moment. Bardzo podoba mi się efekt w gotowej pracy i to że daje nowe możliwości połączenia z koralikami i z pewnością będę go używać częściej. 




Efekty na szalach i chustach.




Poniżej możecie oglądnąć filmik, w którym zaprezentowana jest technika haftu bajorkiem.




To wszystko na dzisiaj. Poranek chłodny i wietrzny, więc broszka dzisiaj będzie mieć premierę.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie. Dziękuję za komentarze. Miłej niedzieli życzę i do następnego razu.

14 komentarzy:

  1. Ale świetnie wygląda! Zgromadziłam troszkę bajorka ale na razie nie potrafię użyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🥰. Tez podchodziłam do bajorka z dystansem. 🤔Nie jest to trudne i dałam radę. Poza tym są instrukcje w necie.

      Usuń
  2. Pięknie wykaligrafowane "E" :)). Świetna broszka Elu :). W końcu i ja się muszę wziąć za ten bajorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. O takiej technice wyszywania słyszę pierwszy raz ale efekt wspaniały. Piękna broszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Do mnie też by pasowało takie cudne "E" :)
    Właśnie od dłuższego czasu zastanawiałam się jak to się nazywa i jak się z tym pracuje.
    Dziękuję za ten post, człowiek ciągle się uczy czegoś nowego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj i działaj. Obserwuj bloga Royal Stone😉Dziękuję za miłe słowo.

      Usuń
  5. Ależ ta broszka jest piękna! Podziwiam misterne wykonanie, ja do bajorka ciągle podchodzę, ale jakoś nie możemy się porozumieć. Mam nadzieję, że w końcu go jakoś poskromię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo oryginalna broszka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...