piątek, 24 września 2021

Opal dendrytowy - w naszyjniku dla Ewy

Najważniejsze informacje zawarłam w tytule postu. Naszyjnik uszyłam dość dawno temu, ale brakowało mu ostatecznego wykończenia. Odłożyłam go na chwilę do pudła i... chwila wydłużyła o kilka lat. Niedawno zupełnie przypadkiem wpadł mi w ręce przy okazji przeszukiwania mojego przepastnego pudła z robótkowymi różnościami. Zorientowałam się, że takich prac mam więcej. Przełożyłam je do osobnego pudełka i podpisałam - 'do wykończenia'. Niektóre mają naprawdę piękne minerały. 


Ten minerał ma również swoją nieformalną nazwę - merlinit. Silne wibracje, które emituje sprawiły, że powiązano go z legendą o królu Arturze i czarowniku Merlinie. Więcej o jego magicznych właściwościach można przeczytać tu.



Nie można nie ulec urokowi tego kamienia.



Pozdrawiam wszystkie zaglądające tu osoby, a szczególnie Ewę, do której powędrował ten naszyjnik 😉💙. 

4 komentarze:

  1. Tak już jest że niektóre prace muszą bardzo długo poleżeć, zanim doczekają się wykończenia :D Temu wisiorowi myślę że to posłużyło, bo wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja chyba swoje pudło "do wykończenia" muszę zmienić na większe ;). A jeśli chodzi o wisior to zacnej urody kamień doczekał się równie zacnej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myßlalam, ze moje wielkie pudło zamienię na mniejsze, ale znowu coś tam zaczęłam i nie skończyłam, wiec jest po staremu😵‍💫😜. Dzięki Kasiu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...