czwartek, 27 sierpnia 2020

Dziewczyny lubią niebieski

Co prawda R. Rynkowski śpiewał: 'Dziewczyny lubią brąz', ale chodziło o opaleniznę (ja też lubię), ale nosić lubią niebieski. A już na pewno panowie lubią dziewczyny w kolorze niebieskim i jest to naukowo udowodnione. 

Wiele moich biżutków powędrowało do koleżanek, kuzynek i innych powinowatych, ale żadne w takim  szybkim tempie, co jakby tę kwestię potwierdzało. Ledwie się pojawiły zdjęcia na moim profilu na fb, a już była prośba: "Chcę takie mieć. Zrób mi koniecznie. Prooooszę" No i nie zrobiłam, ale oddałam te właśnie. Kiedyś tam jeszcze sobie zrobię.







Ten wzór robiłam już nieraz i jest to jeden z ulubionych wzorów. Myślę, że jeszcze niejedne zrobię, bo perełki czekają.
Dziękuję Wam serdecznie za komentarze i wizyty. Pozdrawiam Was i miłego piąteczku życzę.



7 komentarzy:

  1. Śliczne!!!
    Pasowałyby akurat do mojej dzisiejszej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może się skusisz. Perły jeszcze mam. Wiem, wiem, taka zdolniacha sama sobie zrobi. Dzięki za miłe słowa🙂

      Usuń
  2. Sa bardzo wdzięczne, jednocześnie eleganckie i przez to wielofunkcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, ten błękit pasuje idealnie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłam Ci już,że są śliczne ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze cudowna praca Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak - ja też kocham wszelkie niebieskości. :)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...