sobota, 5 września 2020

Amazonit z muszlą - bransoletka

Niezbyt często goszczą u mnie bransoletki. Dzisiaj prezentuję bransoletkę złożoną z trzech elementów wzoru znanego pod nazwą Russian snake. Użyłam do niej kulek amazonitu i muszli. 







Przyszarzałe kolory bransoletki jak kolory schyłku lata przypominają mi, że niestety czas wakacji mamy już za sobą.
Ale co tam, lato jeszcze się nie skończyło, nadal jest ciepło, a i jesień potrafi przygrzać gorącym słońcem i ucieszyć oko błękitem nieba. I tego mam zamiar się trzymać. Pozdrawiam Was serdecznie i miłej niedzieli życzę.

 

5 komentarzy:

  1. fantastyczne kolory i piękny wzór! bransoletka kojarzy mi się ze skarbami znalezionymi w morskich głębinach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, mnie się te kolory też skojarzyły z końcówką lata :). Przepiękna bransoletka, bardzo ciekawy wzór i cudowne te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...