środa, 25 lipca 2018

Agat z ważką

Spora ważka i jeszcze większy agat dendrytowy spotkały się w jednym wisiorku. Agat trochę mnie rozczarował, kiedy otworzyłam kopertę z przesyłką z zagranicznego sklepu. Spora część kamyka była jakaś rozmazana, byle jaka, czego nie było widać na zdjęciach u sprzedawcy. 
Wiem teraz, że w czasach powszechnego polepszania, przerabiania i podrabiania parę kliknięć myszką w odpowiednim programie wystarczy, że coś (albo ktoś) niepozorne nabiera rumieńców. W realu już tak łatwo nie jest, więc agat powędrował do pudła.

Przypadkiem wpadła mi w ręce mosiężna ważka, o której zupełnie zapomniałam, że ją mam. Trochę przymierzania, obracania ważką po kamyku, szybka decyzja i wisior prawie gotowy.






Pierwszy raz trafił mi się kamień półprzezroczysty.


Jest mi bardzo miło powitać nowe obserwatorki mojego bloga. Mam nadzieję, że nie zawiodę Waszych oczekiwań.

Pozostałym obserwatorkom bardzo dziękuję za miłe komentarze. Pozdrawiam wszystkich gorąco, życzę pięknej pogody za oknem i w duszy i do następnego postu.




23 komentarze:

  1. Wisiorek jest przepiękny!♥♥♥. Normalnie cud-miód-malina! Ważka nie siada ;). Powiem szczerze ELu, że nie wiem, co ci się w tym kamieniu nie podobało. Jest śliczny! Ubranie go w taką oprawę i dodanie ważki wywołuje u mnie efekt wow :))))
    A czy ta ważka jest po obu stronach kamienia?
    Szkoda, że nie przywiozłaś tego wisiorka ze sobą. Mogłabym go popodziwiać w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Z kamieniem było tak, że widziałam zdjęcie w sieci, potem przyszło do domu rozpakowałam i było coś innego. Stąd rozczarowanie. A w kwestii ważki, to jest z jednej strony. W czasie obróbki programem odwracałam zdjęcie o 180 *:)))). Trzymałam wisiorek w lewej dłoni. Wiedziałam, że się zorientujesz:))))))

      Usuń
  2. Dear Betka,

    I love your pendants with the charms on top of it, that just looks great! And the cabochon you chose is really amazing.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kamień, świetnie oprawiony, a jeszcze ważka dodatkowo go podkreśla i jest takim interesującym elementem, który zaciekawia :) No i ta krawatka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta krawatka duuużo krwi mi napsuła. Dobrze, że się podoba:)) Dzięki Aniu. Miłego weekendu.

      Usuń
  4. Dla mnie genialny wisior!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiał widać poczekać na swoje 5 minut. I z takiego może nie idealnego kamyka powstał cudowny wisior. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do Mystery Blogger Awards. :) Szczegóły u mnie. :)

      Usuń
  6. Piękny wisior, kamień ma niepowtarzalny urok, a ważka umiejętnie dodana, świetnie podkreśliła jego niepełną przezroczystość. Świetna praca, przepiękny wisior powstał :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegant design!
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. Best wishes and have a nice weekend.

      Usuń
  8. Your Pendant is gorgeous! It really seems as if the dragonfly flies over a pond!
    Greetings
    Andrea

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideał!!! Dopracowany w każdym szczególe :)) Po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Ewuś. Miłego weekendu:)

      Usuń
  10. Wspaniały wisior -ważka śliczna i delikatna, a kamień piękny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, oryginalny wisior! Agat nabrał życia przy takiej oprawie i stał się jeszcze piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie oprawiony kamień, ważka genialny pomysł. Wyszło rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dear Betka,
    this pendant ist really great. I like the style and how you bezeled it.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  14. W rzeczywistości jest cudem☺

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...