niedziela, 30 kwietnia 2017

Potrójnie zakręcona

Patrząc na te zdjęcia zauważyłam, że ta bransoletka jest trzykrotnie potrójna: 1. trzy kolory, 2. po trzy koraliki i 3. potrójnie okrąża nadgarstek. Bardzo lubię to połączenie kolorów, szczególnie w lecie. Kiedyś publikowałam zdjęcia naszyjnika w tych kolorach (klik). Teraz mam i bransoletkę do kompletu. W tym zestawie znalazły się kuleczki barwionego jadeitu. Nie montowałam zapięcia, ponieważ drut jest dość gruby i bransoletka dobrze trzyma kształt.
Do wakacji jeszcze prawie dwa miesiące, ale bransoletka nie będzie czekać tak długo i już zdobi mój nadgarstek.
Na razie mamy majówkę, więc odpoczywajmy.








Bardzo serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę super odpoczynku w ten długi weekend.

28 komentarzy:

  1. Dear Betka,

    great photos and a very nice bracelet in maritime colors. That makes me dream of holiday and the sea.

    Warm greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, and I am waiting for a holiday. Thanks for a nice visit:)

      Usuń
  2. Śliczna, uwielbiam takie marynistyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Śliczna jest :) Ja również bardzo lubię takie "marynarskie" kolory latem.
    Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ty również baw się dobrze.

      Usuń
  4. Prześliczna, lubię taki marynistyczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się zdaje, że ktoś tu próbuje przywołać lato marynistyczną kolorystyką ;). Bardzo lubię to połączenie kolorów. Już teraz nosiłabym taką bransę :) Miłego wypoczywania! Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wreszcie przyszła. Pierwszy raz tej wiosny naprawdę było mi gorąco. Bransę noszę a jakże. Buziaki:)

      Usuń
  6. Miłego wypoczynku z taką bransoletką na pewno przywołasz wiosenne słońce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimna Zośka przyszła wcześniej i mamy wiosnę i ciepełko. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Dear Betka,
    that's a great bracelet. I like the combination of beads and cord and the colors are matching perfectly.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful colors and a very nice summer bracelet!!!
    Mariam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. We have a nice spring now at last:)) Best wishes.

      Usuń
  9. świetny dobór zarówno kolorów, jak i materiałów - wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo energetyczne połączenie kolorów, jest śliczna i radosna.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Lubię ten zestaw - taki brytyjsko-amerykański i jeszcze francuski na dokładkę:))

      Usuń
  11. Marynistycznie zaklinamy lato, słońce,morze!!! Fajne brans , takie insze-inszości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie trochę 'insze'. Dzięki. Buziaczki:)

      Usuń
  12. Kolory letnie, marynarskie, lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też, bardzo. Dzięki Aguś. Pozdrawiam:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...