środa, 18 sierpnia 2021

Pietersite

Jakoś tak się dzieje, że podczas wizyt na giełdzie minerałów najładniejsze okazy udaje mi się dostrzec, kiedy już mam wychodzić.  Podobnie było z tymi pietersitami. Myślałam, że obeszłam już wszystkie stoły i widziałam wszystko, aż tu nagle widzę stół z prawdziwymi cudeńkami: pietersity, kamienie księżycowe, jaspisy, piękne agaty, czaroity i jeszcze mogłabym wymieniać.  

Z reguły na giełdę chodzę z odliczoną kwotą i bez karty z obawy, że mogłabym stracić rozsądek i wydać zbyt wiele. A wtedy mogło tak być, bo kiedy piękne kamyki leżą i uśmiechają się do mnie to po prostu tracę głowę. 

Mam jednak kumpelkę - podobnie zakochaną w pięknych minerałach i dla której niejeden biżutek już uszyłam. Jeden telefon do Izy... 'Iza piękny pietersite. Kupić? I kamyk, a nawet dwa wylądowały w mojej torbie. Wyskrobałam z portfela ostatnie grosiki.  



Długo zastanawiałam się nad kolorystyką i sposobem, w jaki mam ubrać ten kamyk. Zainspirował mnie ten naszyjnik. Jego autorka Ewa Wilkosz ma wiele pięknych prac, które polecam Waszej uwadze. 

 





W tym poście to już wszystko. Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie 💛. Dziękuję za dobre słowo, które tu zostawiacie i do następnego razu 😊.


7 komentarzy:

  1. Elu, przez to moje odcięcie od internetu, widzę ile mam zaległości w oglądaniu prac. Zaglądam tu do ciebie a tu same cudowności :)). Kolczyki i wisior po prostu bajka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się 🥰🥰🥰 Trochę nadrabiałam zaległości. Urlop niedługo się kończy😩

      Usuń
    2. Cieszę się 🥰🥰🥰 Trochę nadrabiałam zaległości. Urlop niedługo się kończy😩

      Usuń
  2. Ależ zjawiskowy wisior! Ręce same składają się do oklasków, no po prostu cudo!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę w rzeczywistości jest cudny a najważniejsze że mój 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...