sobota, 24 października 2020

Labradoryt i agat

Niestety przyszła i nic się nie da z tym zrobić tylko zaakceptować i przetrwać - jesień. Nie mogę jednoznacznie stwierdzić, że jesieni nie lubię, bo kolory jesienne są obłędnie piękne, owoców mnóstwo, a i pogodą też potrafi przyjemnie zaskoczyć, ale jesień ma też swoje ciemne strony i tych dostrzegam więcej: krótkie dni, słoty, zimno, szaro i ponuro, przymrozki... i można by jeszcze wymieniać. Na jesienną nostalgię skutecznym lekarstwem jest hobby. Nurkuję więc w pudle z kamieniami i kombinuję. 


Ten naszyjnik powstał już sporo czasu temu, a że zaczęłam go od razu nosić, więc zapomniałam, że nie zrobiłam mu zdjęć i nie pokazałam.  Pomysł zaczerpnęłam z ulubionego bloga 'miracolopiccolo'. Siedział mi w głowie ten naszyjnik, więc szukałam odpowiedniego kamienia do oprawy. W końcu wyszukałam w odmętach internetowych stron labradoryt o pięknej szafirowej iryzacji, reszta już poszła gładko. 





Pięknie dziękuję za wizyty i miłe słowa, które zostawiacie. Udanego weekendu życzę i dużo zdrowia w tym trudnym czasie.



4 komentarze:

  1. Przecież ten wisior oddaje głębię nieba właśnie jesiennego, ale takiego w słoneczny dzień, na tle którego ferią barw jesień maluje przyrodę. Pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szafirowy wisiorek jest wspaniały. Imponująca elegancja i przypomina głębię koloru morza.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, niezwykle elegancki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham błękity, kocham labradoryty... Więc jak dla mnie to wisior idealny. Wspaniała robota.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...