wtorek, 19 listopada 2019

Szmaragd i szafir

To dwa kolory, które lubię zarówno solo jak i w duecie i kiedy zdobyłam te kropelki kwarcu to pierwszym impulsem było dołożyć im coś w kolorze niebieskim. Wysypałam różnokolorowe maleństwa z pudełka i stwierdziłam, że tylko te - szafirowe oponki kwarcu. Były wystarczająco duże i w wystarczającej ilości, aby zrobić z nich gronkowy dodatek.








Przyjemnie się je nosi, bo takie dyndające ozdóbki lubi wiele dziewczyn w różnym wieku. Mają proste bigle ze srebra na tyle duże, że mimo iż nie są zapinane to nie gubią się. W głowie mam pomysły na kolejne kolczyki z ich udziałem, a może i naszyjnik? 

Mimo ostatnich udoskonaleń na Bloggerze nadal nie mam możliwości zostawiania komentarzy, ani odpowiadania na Wasze komentarze zamieszczane na moim blogu. Pozostaje mi tylko oglądanie i podziwianie Waszych prac co regularnie czynię.

Pozdrawiam Was serdecznie i żegnam się do następnego postu. 

4 komentarze:

  1. bardzo fajne zestawienie kolorów i świetny pomysł :) idealnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki :) Nigdy bym nie pomyślała, że to połączenie kolorów będzie tak dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, pełne blasku kolczyki, kolory świetnie ze sobą wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie połączyłabym tych dwóch kolorów i widzę, że to błąd, bo prezentują się fantastycznie. Cudne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...