niedziela, 21 kwietnia 2019

Alleluja!!!

Dzisiaj dla odmiany robótka szydełkowa. 'Szalony królik' po prostu skradł moje serce. Od razu zakupiłam instrukcję i przystąpiłam do pracy. Jak szybko zaczęłam tak szybko przerwałam. 'O co tutaj kurka chodzi?" zastanawiałam się. Instrukcję trzeba było czytać będąc wypoczętą i bez pośpiechu. Osoby, które już przez to przebrnęły dopingowały, że głowa najtrudniejsza i że jak ją zrobię to reszta pójdzie gładko. 

Po doświadczeniach z tym wzorem (klik), bardzo dobrze rozpisanym, ale dla naprawdę zaawansowanych osób, poradzę sobie pewnie z każdym cudakiem.


Autorka wzoru ma na swoim koncie więcej podobnych zwierzaków i każdy cudny i chciałoby się zrobić. 






Obdarowany zadowolony, bo w końcu się doczekał swojej przytulanki.

Pozdrawiam wszystkich wiosennie i wielkanocnie. Życzę Wam cudownie spędzonych Świąt w gronie najbliższych i przyjaciół. 

Nie wiem czy to czasem nie będzie ostatni lub jeden z ostatnich postów. W ustawienia wkradły się błędy i nie mam już możliwości komentowania na większości waszych blogów, ani odpowiadania na wasze komentarze na moim blogu. Szkoda, bo już ładny kawałek czasu bloga prowadzę i jakoś nie ciągnie mnie do Instagrama.

 Jeszcze raz - WESOŁYCH ŚWIĄT




6 komentarzy:

  1. Przecudny króliczek.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna maskotka :)
    A w ustawieniach może da się jeszcze coś poprawić - próbuj :)
    Wszystkiego dobrego, spokojnych, radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Betka spróbuj otwierać bloga w innej przeglądarce, u mnie pomogło
    A co do królika...... Brak mu słów zachwytu
    Spóźnione życzenia świąteczne się

    OdpowiedzUsuń
  4. Królik jest rewelacyjny, podziwiam wykonanie :)
    Również życzę radosnych Świąt w gronie najbliższych :)
    PS: Oj, wielka szkoda z tym blogiem, może jeszcze uda się coś zrobić? Ja przed instagramem wzbraniałam się bardzo długo i na początku prowadziłam go trochę "na siłę", ale jak już zaskoczyło, to spędzam tam znacznie więcej czasu niż na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł naprawdę mega fajnie! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...