niedziela, 24 maja 2020

Limonki z szafirem

Zestaw kolorów w tej pracy to jeden z moich ulubionych. Kiedyś zrobiłam kolczyki w takim zestawie i można je zobaczyć tu (klik). Tamtych kolczyków już dawno nie mam. Robiłam je tak dawno temu, że całkiem o nich zapomniałam. 
Od dawna marzyło mi się mieć coś z sutaszu w tym kolorze, bo  sznureczki miały ten właściwy odcień szafiru. Kryształki rivoli czekały na ubranko już od dawna. W końcu sobie zrobiłam.







Teraz kolczyki czekają na swoją premierę, bo jak tu je ubrać kiedy trzeba nosić maski. I to już wszystko na dzisiaj.

Serdecznie dziękuję za to, że tu wpadacie i zostawiacie dobre słowo. Dlatego jeszcze publikuję tutaj zdjęcia swoich biżutków. 
Pozdrawiam Was ciepło i do następnego postu.


A do posłuchania coś co wywołuje u mnie ciarki, i słucham tego nie wiem który już raz i za każdym razem jest tak jakby przejechać się kolejką górską.

Niesamowity Adam Sztaba i cudowny mega zespół wykonawców.


14 komentarzy:

  1. Przepiękne są, limonka z szafirem pasuje idealnie! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie. :) I jakie to wszystko równiutkie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pruję i poprawiam, pruję i poprawiam, aż do skutku. Dzięki serdeczne.

      Usuń
  3. Elu, "sutaszowanie" naprawdę ci wychodzi :) Kolczyki są cudne! I te kolorki... boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolczyki, bardzo równo uszyte, no po prostu pełna profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kolczyki, wspaniałe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są przepiękne, idealne, równiutkie i jeszcze te kolory! No bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie, nie mogę się napatrzeć, są boskie, te kolorki i sama forma, bomba! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...