piątek, 18 sierpnia 2017

Naszyjnik w stylu boho - Boho style necklace

Po maratonie prac dla koleżanek w końcu zrobiłam coś dla siebie. Długo szukałam odpowiednich materiałów aby zrobić ten naszyjnik. Kiedy już znalazłam i kupiłam znowu musiałam czekać aż dotrą do mnie. Naszyjnik zrobiłam z kuleczek 6 mm jaspisu snake skin w kolorze spłowiałego turkusu, beżu, kremu, niebieskiego oraz kilku większych niebieskawego amazonitu. Dodałam parę przekładek z cyrkoniami i chwost w kielichu w kolorze mosiądzu. 
Taki oto powstał naszyjnik, który uwielbiam i praktycznie się z nim nie rozstaję. 

After a series of jewellery items made for my female friends I have made something for myself. I had been looking for suitable materials pretty long time and when I found them and bought I had to wait for them to reach me. The necklace is made of 6 mm snake skin jasper balls and a few 8 mm amazonite balls. I added a few spacers and a tassel to dangle and it turned out my favourite necklace which I wear every day and can't live without ;DD.











To jest mój letni naszyjnik na końcówkę wakacji. 
Pozdrawiam Was cieplutko i miłego weekendu życzę.

32 komentarze:

  1. Piękny! Ostatnio bardzo polubiłam właśnie taki styl naszyjników, a Twój jest wprost idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję bardzo. Ja go też bardzo lubię i noszę nieustannie wręcz.

      Usuń
  2. Też bym się z nim nie rozstawała ani na moment :) Cudny jest! Hmmmm jesteś pewna, że skończyłaś maraton prac dla wszystkich koleżanek ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maraton się skończył. Pozostały jeszcze pojedyncze prace okazjonalne: imieninowe, albo dla dawno niewidzianej koleżanki z okazji spotkania itp. Dzięki Kasiu. Buziaczki.

      Usuń
  3. Piękny naszyjnik:) Wcale się nie dziwię, że lubisz go nosić. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Tobie też życzę udanej niedzieli.

      Usuń
  4. Każda Twoja praca Eluś budzi mój zachwyt, masz wspaniały gust. Dzisiejszy naszyjnik jest prześliczny.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogę stwierdzić o Twoich pracach. Bardzo miło mi czytać tak pochlebną opinię. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Przepiękny! Te kolory są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory urzekły i mnie kiedy zobaczyłam te kulki. Wiedziałam już co z nich powstanie. Dzięki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękny naszyjnik, świetne połączenie kolorystyczne - pełny zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo!!
    bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląda, kolorystyka jest idealna. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonany w fajnym stylu i kolorystyce bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Betka,
    this necklace is so sweet. I do understand why it turned to be your favourite piece of jewellry.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For me it's got the feeling of freedom, free time, vacation, summer, easefulness... Maybe it is sweet too:)) Thanks and have a good time.

      Usuń
  11. Śliczny, bardzo i w moim stylu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym się z nim nie rozstawała bo jest cudny:) Super dobrane kolory i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory :) nie dziwię się, że się z nim nie rozstajesz, też bym go z szyi nie zdejmowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się troszkę znudził. Pora na coś nowego:). Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  14. Dear Betka,

    I love this kind of gemstones and the way you arranged it is just beautiful.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny naszyjnik! Kolorki wspaniale ze sobą współgrają, tworząc niepowtarzalny klimat przemijającego lata...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się to lato zatrzymać choćby w postaci kolorów naszyjnika:). Ech, szkoda. Dzięki za miłą wizytę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. o! Takie cudeńko przegapiłam?! Eluś, naszyjnik fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...