niedziela, 4 czerwca 2017

Wisiorek z kryształkami - Swarovski crystals pendant

Serdecznie dziękuję za komentarze w poprzednim poście. Bardzo krucho u mnie ostatnio z czasem i nawet nie wiem kiedy zleciał cały tydzień łącznie z sobotą:(( i że to już czerwiec. Całe szczęście, że prezent na Dzień Dziecka był wcześniej kupiony (rok temu :DDD) i bezpiecznie doczekał się na swój moment.

Teraz krótka historia nowego wisiorka. Zaczęło się od tego że kupiłam okrągły metalowy element wysadzany cyrkoniami bo mi się spodobał no i z intencją wykorzystania go w jakimś projekcie. Pomysły różne miałam, ale ciągle coś nie pasowało - a to kamyk nie takiej wielkości, albo w nieodpowiednim kolorze itp. W końcu stwierdziłam, że skoro to element firmy Swarovski to dodatków powinnam szukać wśród produktów tej firmy. Idąc tym tropem udało się (bądź nie stwierdzicie same) wypleść taką ozdobę. 

Czerwony lubię bardzo, a w połączeniu ze srebrem jeszcze bardziej, więc ostatecznie z efektu jestem zadowolona. Obyło się bez wyplatania osobnego sznura, bo spiralny sznur z innego wisiorka pasował również do tego.









To na dzisiaj wszystko. Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę koniecznie na spacerach, bo pogoda wyśmienita. 
Wczoraj 'odpaliłam' swój rower po latach zapomnienia i śmigaliśmy z prawie siedmioletnim synkiem aż miło. Dzisiaj powtórka mam nadzieję:))
Bye!

30 komentarzy:

  1. Śliczny wisiorek i bardzo wyrazista błyskotka :) To cyrkoniowe koło zdecydowanie dodaje uroku i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wisiorek ma w sobie to co sroki lubią najbardziej - błysk i dyndadełko. Dziękuję Aniu:)

      Usuń
  2. wow what a stunning piece! I love the rope - what is the stitch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks:) The rope is a two-bead herringbone stitch with additional bead on passing up:) Very easy.

      Usuń
  3. Très beau avec une couleur très à la mode en ce moment !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykorzystałaś ten cyrkoniowy element. Czerwień dodaje wisiorowi wyrazistości i uroku. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Czerwień i inne wyraziste kolory bardzo lubię w biżuterii. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Dear Betka,
    Wow, thats great. I love the pendant with the matching necklace. Every little detail makes this set perfect.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, bardzo lubię takie zestawienie kolorów.
    Naszyjnik pachnie latem :-)
    Śliczna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior :) Kolorki dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy idealnie, ale po prostu czerwony dla mnie istnieje w zestawie amerykańsko-brytyjskim, czyli z granatem i bielą, albo ze srebrem. W tym przypadku padło na to drugie:)) Dziękuję pięknie.

      Usuń
  8. Piękne kolorki. bardzo podoba mi się całość a zwłaszcza sznur, na którym zawiesiłaś wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wisior niczym mandala. Połączenie kolorów świetne- jakby letni upał orzeźwić wiaterkiem...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że różnorodne wywołuje skojarzenia - i dobrze. Pięknie dziękuję:))

      Usuń
  10. Myślę Elu, że to był świetny pomysł, aby "podążać za Swarovskim". Bardzo fajnie połączyłaś wszystkie elementy i stworzyłaś śliczny wisiorek :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu - kolejny raz przekonałam się, że proste sposoby najlepiej się sprawdzają. Buźka:)

      Usuń
  11. Ślicznie oprawiłaś Elusiu ten "element". Kolorystycznie jest dopasowany idealnie. To śliczny wisiorek, energetyczny i bardzo efektowny.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu. Z czerwonym nie lubię kombinować, bo można przekombinować, no i do czego potem taki biżutek nosić?

      Usuń
  12. Przyznam szczerze,że tak jak nie noszę naszyjników tak to cudo bym nosiła! :) Piękne, po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Piękna, elegancka błyskotka :) Świetnie wygląda czerwień ze srebrem, jakoś nigdy o takim połączeniu nie myślałam, a tu proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, bardzo podoba mi się ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest wspaniały :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, delikatny wisiorek :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...