niedziela, 16 listopada 2014

Ukośnik w pepitkę - Houndstooth beaded rope

Dzisiaj nie będzie tekstu. Gotowy do opublikowania post przepadł gdzieś w otchłani tego wrednego urządzenia po nieostrożnym kliknięciu :/. A druga wredota to mój małż, który moje prośby o pomoc w odnalezieniu go zbył 'Poszukaj, poszukaj. Musi tam gdzieś być' :/
Pooglądajcie zdjęcia, te nie przepadły. 

There won't be any text in this post since it got lost in the abyss of my nasty computer after one unintentional click. Another mean creature turned out my husband when he said to brush me off : 'It must be there. Look for it carefully' :/. 
Just watch my new handwork.








Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich. Witam nowych obserwatorów. Cieszę się że zaglądacie na moją stronkę i gdy zostawicie parę słów do poczytania.

I am happy to see new members and when you come round. I really like to read your comments so please share your opinion with me. 
Best wishes to you all


50 komentarzy:

  1. Czerń i biel-bardzo eleganckie! Czy to zapięcie magnetyczne dobrze trzyma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno utrzymać ten naszyjnik bez problemu, ale przy szarpnięciu puści nawet mocny magnes. Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Oczu oderwać nie mogę, świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi Twoja bransoletka z kokardką inspirowała mnie do zrobienia pepitkowego naszyjnika. Dzięki :)

      Usuń
  3. cudny naszyjnik:) ja mam już wisior i bransoletkę, ale pepitkę kocham, to nie wiem czy się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się skuś. Ja pewnie dorobię sobie bransoletkę.:) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ten pepitkowy wzór wygląda fantastycznie! Zachwycający naszyjnik. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznego węża stworzyłaś gratuluję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie, cudne są Pani dzieła a bransoletka czarno-biała totalnie mnie zauroczyła! Pierwsze skojarzenie to mała żmijka wygrzewająca się na kamieniu. Pani Elu gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie zajarzyłam od kogo ten komentarz :)). Po ukończeniu pracy rzeczywiście ten wzór przypomina mi zygzak żmiji. A miała być pepitka. Wszystkie inne pepitkowe wzory mają błędy. Ludzie publikują je nie wiadomo po co. Dziękuję Pani Izo :))

      Usuń
  7. You made a really nice rope! I like the pattern very much and with this colors it looks very nice!
    Greetings,
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny od dawna mam ochote na czerń z bielą a ten wzorek w pepitke jest bardzo ciekawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to 'machnij' sobie taki ukośnik. Wzór jest prosty do nawleczenia, a jak już jest na nitce to wydzierganie to już sama przyjemność. Dzięki :))

      Usuń
  9. Pieknie się prezentuje i zawsze będzie pasować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z największą przyjemnością oddam się oglądaniu zdjęć i podziwianiu sznura. Jest piękny! :) Widać ile włożyłaś w niego pracy. Pepitka jest zawsze elegancka i ponadczasowa.Taka klasyka nigdy się nie znudzi.Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Masz rację. Bardzo brakowało mi w biżuterii czegoś takiego. Teraz mam i cieszy mnie bardzo jak każda nowa 'zabawka'. Buziaczki.

      Usuń
  11. Patrząc na tak piękne prace widzę ile nauki przede mną ;)
    pepitka jest mega :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeee, a ja po tych prawie dwóch latach w koralikach myślę tak samo. Pewnie to jest jak w tym powiedzeniu 'Im dalej w las tym więcej drzew' :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Czerń i biel - klasyka zawsze modna!!! Piękny sznur i misterny wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. klasyczny i taki zawsze do wszystkiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ukośnik!!! Klasyka aż miło!
    A ja zawsze w takich przypadkach widzę sznur koralików z sekwencją, którą muszę poprawnie nawlec :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to nawlekanie zawsze odstraszało, ale w końcu wymyśliłam sobie sposób na to i jakoś idzie. Dzięki wielkie za tak miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Hello Betka,
    your new necklace are so beautiful. I like the colors and the design.
    Greetings Christina

    OdpowiedzUsuń
  16. Brakowało mi czegoś do czarnych sweterków. A Ty nie odkładaj szydełka bo zardzewieje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny, klasyczny naszyjnik:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słowa są w tym przypadku zbędne, bo naszyjnik mówi sam za siebie - a jest naprawdę piękny :) Bardzo lubię wzór w pepitkę, klasyka w czystym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać Twój komentarz. Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. świetnie wygląda, choć wydawało mi się, że nie jestem zwolenniczką takich zostawień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie ubieram się w taki zestaw - szkolny galowy, ale pepitka bardzo mi odpowiada. Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  20. pepitka jest ponadczasowa i jak widać można ją zastosować nie tylko w materiale.. podziwiam :) bo wyszło perfekcyjnie!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście są geniusze wymyślający wzory koralikowe i ktoś wymyślił taką pepitkę. Bardzo dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  21. All my compliments for all the wonderful creations I see on your blog! And thanks to pay me a visit.
    Betty

    OdpowiedzUsuń
  22. I wish I could make one like this! It's so elegant and looks very ethnic-chic! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Betka it´s a beautiful bracelet, and nice draw!!!
    Greetings from Spain.

    MariaM acabado en M

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam już kilka naszyjników z zastosowaniem tego wzoru i we wszystkich prezentuje się rewelacyjnie! podziwiam za wkład włożony w nawleczenie tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały, wspaniały :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny! Cudnie wygląda!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. pepitka jest cuuuuuuuudna,ja od niedawna robię bransoletki koralikowe na szydełku,czy mogła bym prosić o schemat do tej bransoletki? Z góry dziękuję dorisek39@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...