piątek, 24 marca 2017

Bransoletki z minerałów i nie tylko

Wiosna niby oficjalnie jest, ale nie bardzo ją widać, bo zimno i mokro. Ja w każdym razie nie czuję się wiosennie. Ale na jej przyjście przygotowuję się koniecznie biżutkami. Na razie trzy bransoletki z kulek błękitnego jadeitu, lapisu lazuli, bawolego oka i czeskich szklanych round beads, nanizane na drut pamięciowy. Chwosty (obowiązkowo) na doczepkę i gotowe.












Chyba muszę przeprosić wiosnę, bo w trakcie pisania postu musiałam iść na pocztę i co zobaczyłam? Forsycję - dużą, pięknie rozkwitłą i radośnie żółtą. Poweselałam. A poza tym dzisiaj piątuś i caaaaały weekend przede mną. Pozdrawiam Was i cudownego weekendu życzę :)))

27 komentarzy:

  1. To forsycja już kwitnie? Ech, moja jeszcze śpi najwyraźniej :)
    Bransoletki są piękne, ta z lapisu i bawolego oka po prostu fenomenalna, jakoś wyjątkowo mnie "chwyciła" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger trochę 'podkręcił' kolory, bo w realu nie są tak intensywne. Ta z lapisu to moja ulubienica i noszę ją do znudzenia.
      Forsycja też mnie zaskoczyła, bo wokół szaro-buro, a tu naraz taka żółta plama wyłoniła się zza budynku. Pewnie ma tam spokojny zakątek i rozkwitła.
      Dzięki Aniu. Miłego weekendu życzę.

      Usuń
  2. Dear Betka,
    I like your combination of natural beads with the metal spacer. I think they are very nice to wear.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. With the spacers they look a bit glamorous:)) Now I add them to all my beaded bracelets. Thanks and have a nice weekend.

      Usuń
  3. Dear Betka,

    I love such gemstone beads, they look so valuable and your combination with the crystal rondelles is very nice.

    Warm greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right about the gems. I don't know why I didn't discover it before. Now I am looking for other colours and kinds to make more bracelets of this kind. With crystals any jewellery piece looks more chic:)) Thanks and have a nice weekend.

      Usuń
  4. Prześliczne morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i efektowne! :) Bardzo lubię takie bransoletki, więc z chęcią nosiłabym wszystkie trzy. Nawet trzy naraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drut pamięciowy okazał się wdzięcznym materiałem w pracy z koralikami, więc myślę, że powtórzę takie bransoletki i niewykluczone, że zrobię je na więcej okrążeń nadgarstka. Szczególnie te z mniejszych szklanych kulek. Są lekkie i z pewnością będą dobrze wyglądać:)) Buziaczki.

      Usuń
  6. U nas forsycje jeszcze nie kwitną ale od rana pięknie świeci słońce - zapowiada się cudny, wiosenny dzień.
    Śliczne są te bransoletki, wybrałaś Elu piękne kolory. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj widziałam kolejne forsycje okryte kwiatami. Myślę, że to wrocławski mikroklimat sprawia, że wcześnie zakwitły. Cieszą oko w tej szarzyźnie. Dzięki Ewciu i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Wszystkie śliczne, ale z błękitnego jadeitu mnie urzekła-jest śliczna :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja biżuteria jest niesamowita. Jestem zawsze pełna podziwu. Dzisiejsze bransoletki mają cudowną kolorystykę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Takie komentarze to jak balsam dla duszy rękodzielnika:)

      Usuń
  9. Każdy czeka na wiosnę z utęsknieniem. A swoją drogą wiosna czyli zmiana nie tylko garderoby ale i biżuterii :) trzeba się wziąć za robotę :) bransoletki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te bransoletki, w prostocie siła ;) Wszystkie trzy z chęcią bym nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Moja, Twoja Biżuteria absolutnie mnie zaurocza! Uwielbiam Twoje prace :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta z bawolego oka jest śliczna :) super kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bransoletki:) Ta z bawolim okiem i lapis lazuli ma ciekawe połączenie kolorków, ale wygląda pięknie i oryginalnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wygląda trochę zbyt jaskrawo, ale w realu jest dużo efektowniejsza. Dziękuję pięknie:)

      Usuń
  14. U Ciebie widzę nie tylko wiosna, ale już prawie lato zawitało. Bransoletki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drucik sprawia, że rękawy kurtek im nie straszne. Trzymają się dobrze. Dziękuję serdecznie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...