sobota, 7 października 2017

Jesienny jaspis - Autumn jasper necklace

Był sobie mały kaboszon jaspisu. Zrobiłam z niego naszyjnik. Nie mam do niego jakiejś historii czy teorii. Nabyłam kamyk całkiem niedawno i obszyłam poza kolejnością, bo wydał mi się ciekawy  - trójkolorowy. Dodałam niewielki filigran z miedzi i już. Lubię go i noszę.













Porządkując ostatnio mój zbiór biżuteryjny zauważyłam, że od jakiegoś czasu biżutki, które robię dla siebie są głównie w kolorach brązu, beżu z dodatkami miedzianymi. Dobrze mi się ta miedź komponuje z większością kamyków również z tymi z gamy niebieskiej. Może wkrótce coś miedziano-niebieskiego pokażę.
Kończę zatem i pozdrawiam wszystkich ciepło w ten zimny jesienny wieczór.
Miło mi że mój robótkowy zakątek odwiedzacie i dobre słowo zostawiacie.
Do następnego postu 😊

A tymczasem coś do posłuchania.



32 komentarze:

  1. Jaki piękny wisior, taka kolorystyka bardzo za mną chodzi ostatnio. Też bym go lubiła i nosiła, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu, serdecznie. Są takie kolory uniwersalne i chyba brązy do takich należą. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. A po co dorabiać historię do tak ślicznego wisiorka? Kamień dostał cudną oprawę. Jaspis w towarzystwie miedzi i chwosta wygląda cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o dorabianą historię, ale o coś z nim związanego - jakiś problem, no cokolwiek. Tym razem po prostu - bez problemów, zwyczajnie. Dzięki Kasiu ogromnie.

      Usuń
  3. Piękny wisior, cudownie podkreśliłaś urodę kamienia. Bardzo piękna praca, więc wcale się nie dziwię, że go lubisz i nosisz :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wisior! Ten mały filigran niezwykle wpasował się w całą kompozycję! Piękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten kamyk i jak zwykle oprawiłaś go po mistrzowsku. Prezentuje się wspaniale.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, do mistrzostwa to mi duuuużo brakuje. Bardzo dużo. Ale pięknie dziękuję za tak miłe słowa. To mobilizuje do starań. Buziaczki:)

      Usuń
    2. Nie zgadzam się :) Tego, co sprawia że coś jest piękne trudno się nauczyć. Najważniejsza jest wyobraźnia i polot a u Ciebie tego nie brakuje. Buziaki!

      Usuń
  6. Piękne połączenie kolorów. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Betka,

    wow this pendant is amazing and so wonderful! I love the brown color shades and I'm wondering how you attached the metal charm to the stone.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Nicole very much. I just glued that filigree piece on the cabochon. It wasn't easy since it was so thin and the glue tended to come out which looked messy, but I managed somehow to control the situation. Best wishes:)

      Usuń
  8. Wow this is just beautiful - such warm, rich colors

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. Greetings:)) and have a nice week.

      Usuń
  9. Wisior klasyka, piękne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wisior , kolory oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak? Wydawał mi się stonowany:))))) Dzięki Aguś.

      Usuń
  11. Śliczny wisior:)U mnie ten brąz podchodzi pod kolor wina i też wygląda pięknie :) Dziękuję za piękną muzykę :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, kolor wina, było by pięknie. Dzięki serdeczne.

      Usuń
  12. Dear Betka,
    once again you created a stunning pendant. The colors a very autumn-like and the way you attached it looks pretty good.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny, uwielbiam taki odcień brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaspis jest przepiękny, a miedziany filigran idealnie go uzupełnia. Kolory komponują się wspaniale! Żal byłoby go nie nosić - jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wisior, wygląda niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny wisior!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosty w barwie i formie, a taki piękny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...