niedziela, 24 września 2017

Naszyjnik Poppy 2 - Poppy flower necklace 2

Może ktoś pamięta naszyjnik Poppy? Jest tu. Tamtego naszyjnika już dawno nie mam, więc zatęskniłam za podobnym dla siebie. Zazwyczaj nie lubię robić dwóch takich samych biżutków, bo robota dłuży się i nudzi, ale w tym przypadku poszło bezboleśnie. Może to za sprawą kamyka? Szukałam go specjalnie do tego naszyjnika. To mój pierwszy kamień księżycowy i chociaż nie widać tego na tych zdjęciach jest piękny. Fotki mi zwyczajnie nie wyszły. Na szczęście w realu widać jego dyskretną, tęczową poświatę. No cymes po prostu👌.
My first Poppy flower necklace appeared on the blog here. I no longer have it and decided to make another one for myself. I usually don't like making two identical jewellery items but this time I managed to make it in no time at all. Maybe it is because of the gemstone I used. It is the first time I have used moonstone in my work. You may not see it in the pictures but it is really beautiful.



Poniższe zdjęcia pokazują moje zmagania z aparatem - kombinowałam i tak i śmak i widać tyle ile widać, czyli niewiele. Jak wcześniej napisałam poświatę widać gołym okiem i to mnie cieszy ogromnie. Wisiorek jest mój i ze mną zostanie, a kamień księżycowy jest teraz moim ulubionym minerałem.
The pictures below show my struggle with the camera which did not want to cooperate and I could not capture the beauty of the stone.




Polubiłam go nie tylko za jego urodę, ale i właściwości. Oto co przeczytałam o kamieniu księżycowym. "KK korzystnie wpływa na uczuciową i emocjonalną stronę życia - równoważy je, harmonizuje i leczy, a jego podstawową rolą jest właśnie leczenie uczuć i emocji, uwolnienie tego co - z różnych powodów - skostniało, zastygło, zostało głęboko ukryte, zepchnięte na dalszy plan, uznane za nieistotne, nieprzydatne lub przeszkadzające w życiu czy karierze (bo ludzie goniąc za pieniędzmi, sławą, zaszczytami, pozycją zagubili gdzieś po drodze uczucia). KK pomaga też w zrównoważony sposób, bez lęku, bez agresji, awantur i histerii wyrażać swoje emocje, a szczególnie żale i pretensje, czyli pozwala być asertywnym, wyzwala umysł spod władzy emocji"( źródło).


Mam nadzieję, że nie zniechęciłam ilością tekstu. Nie wiem czy brać sobie do serca to co piszą różne źródła o minerałach. Bo jakby tak chcieć korzystać z ich właściwości to trzeba byłoby wyładować sobie nimi kieszenie i tak nosić przez cały dzień:))

Na razie żegnam się i pozdrawiam i życzę udanego tygodnia oraz tego, abyście nie załamywały się brzydką pogodą. Jesienią bywa złota jesień i kasztany i kolorowe liście i spacery w parku...
Do następnego postu zatem:)

39 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik:) Wszystkie elementy pięknie ze sobą skomponowane.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na trzecim zdjęciu najlepiej widać urok tego kamienia. To śliczny naszyjnik Elu. Sama nie wiem czy wierzyć w te wszystkie cudowne właściwości kamieni ale co szkodzi myśleć, że tak jest?
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę fakt, że jesteśmy częścią świata i że jako jego elementy oddziałujemy na siebie wzajemnie to pewnie należy wierzyć w moc minerałów, tak jak w moc roślin, planet etc. Tylko co dla siebie wybrać jako to najwłaściwsze?
      Dzięki Ewuś za miłą wizytę. Buziaczki:)

      Usuń
  3. Wow, that looks great. I like the mix of materials very much.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  4. Really amazing !!!!!!!!!!!!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Maczek wygląda ślicznie zarówno w towarzystwie labka, jak i kamienia księżycowego. Wisior wyszedł tak cudnie Elu, że aż ci go zazdroszczę :)). Niech KK roztacza nad tobą swą moc! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, czekam na Twoją wersję maczka. Z pewnością zostawi te moje daleko w tyle. Dzięki za uznanie. Buziaczki:)

      Usuń
  6. Kamień księżycowy jest cudnym minerałem, który potrafi zauroczyć. Wisior po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraziłaś mnie wtedy kuleczkami:)). Znalazłam markizę, kulek nadal nie.

      Usuń
  7. Masz rację naszyjnik jest cudny, pięknie skomponowany, cudnie wykonany, a jak w realu jest jeszcze piękniejszy, to sobie mi już trudno wyobrazić. Super praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest. Wszystko pięknie ze sobą współgra kolory, kamień i kwiat z metalu. No po prostu jestem zauroczona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny naszyjnik :) Pamiętam, że poprzednia wersja ogromnie mi się spodobała... ale ta jest chyba jeszcze piękniejsza, też mam słabość do kamieni księżycowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednia wersja leżała sobie w pudełku aż do czasu gdy spodobała się koleżance. Rozstałam się z naszyjnikiem bez żalu miając nadzieję na kolejną wersję kolorystyczną bardziej w moim guście. Dzięki, Aniu. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. a koleżanka nosząc go chwali się jaką ma zdolną koleżankę :-)dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  10. Wspaniały naszyjnik, kiedyś ktoś podarował mi kamień księżycowy jego właściwości bardzo mi się podobały a i pasował do mojego znaku zodiaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pasuje do mojego znaku zodiaku, ale skoro ma tak cenne właściwości to i tak będzie mój ten jeden jedyny 'My precioussss':)) Dziękuję Gosiu.

      Usuń
  11. Piękny wyszedł i widać trochę jak błyszczy, więc nie ma co za bardzo martwić się zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień księżycowy taki już jest że ten błysk jest taki bardzo delikatny. To nie labradoryt. Po obejrzeniu kilkudziesięciu kk w końcu to do mnie dotarło. Dzięki wielkie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Dear Betka,

    I love bead embroidery because it is always a very personal and unique piece that develops and your work with the nice moonstone cabochon and the metal charm is very beautiful.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very nice what you've written about it. Thank you so much. Best wishes.

      Usuń
  13. Piękny wisior:) Widać poświatę kamienia -jest cudny. Osobiście lubię biżuterię z kamieni naturalnych i lubię czytać o ich właściwościach, a także jak są zbudowane i gdzie występują. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam. Piękne minerały uzależniają. Dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Uroda wisiora jest powalająca! Jeśli kamień ma takie właściwości, to całość jest po stokroć idealna dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lindo colar, uma obra de arte.
    Felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wisior! Obie wersje są równie piękne i miło, że wróciłaś do tego wzoru. Też nie lubię się powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna praca. Magiczna i zachwycająca... :-) Bardzo lubię kamień księżycowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba wisiory są wspaniałe i ten pierwszy i ten z kamieniem księżycowym. Śliczne i wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny. Jest w moich ulubionych kolorach i ma w sobie niesamowity urok. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...