piątek, 28 lipca 2017

Dla Izy - For Iza

Wakacje rozpoczęłam na blogu entuzjastycznie (tytułem poprzedniego postu) i planowałam sobie caaaałe mnóstwo biżutków zrobić i pokazać. Po częstotliwości wpisów widać, że wakacje zrobiłam nie tylko od pracy, ale i od blogowania również. Nie wiem czy się poprawię. To się okaże. Życie weryfikuje plany dość skutecznie.

Dzisiaj pokazuję naszyjnik z wisiorkiem z jaspisu 'bird eye', który zauroczył nie tylko mnie, ale i moją koleżankę. Iza gdy go zobaczyła bez chwili namysłu powiedziała 'on już jest mój'. No i tyle go widziałam, a w zasadzie posiadałam, bo jeszcze patrzyłam na niego długie godziny oplatając niełatwy w obróbce kamień.

After a long break from blogging I am presenting a necklace made for my friend Iza. The gem enchanted her so much that she asked me to make a necklace for her. Luckily the shop had more pieces of this gem and I bought one more for myself :)))




Kamień jest duży - 5,2 cm, co widać na poniższym zdjęciu.
As you can see it's pretty big, over 5 cm long.




To wszystko na dzisiaj. Bardzo dziękuję za Wasze wizyty i miłe komentarze. Wybaczcie zaniedbania z mojej strony wobec Waszych blogów. Czekam na więcej czasu wolnego, którego mam zbyt mało 
mimo wakacji.
Gorąco pozdrawiam i do następnego postu.

21 komentarzy:

  1. Gorgeous !
    Lucky Iza !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior w tej wersji jest przepiękny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Gdy na niego patrzę to dochodzę do wniosku, że ten jaspis najlepiej wyglądałby zawieszony na rzemyczku bez żadnych koralików itp. Sam w sobie jest bardzo ozdobny.

      Usuń
  3. Dear Betka,

    it's so nice to read you again and to see more of your wonderful work!
    The necklace looks fabulous in colors and style.

    Warm greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! You did a great job. This pendant and the matching necklace are gorgeous. I like it very much and your friend would be very lucky, I guess.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie przepadam za takimi kolorami, to jestem po prostu zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymi kolorami i niespotykanym rysunkiem zachwycił i mnie. Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  6. To piękny wisior Eluś, jestem zachwycona! Masz niezwykły dar dobierania sposobu oprawiania kamieni. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamień faktycznie jest bardzo ciekawy, a w takiej oprawie zyskał jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisior do zakochania:-) Udanych wakacji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My na wakacjach z pogodą jak zwykle się rozmijamy. Niedawno wróciliśmy, a piękna pogoda akurat zawitała nad Bałtyk:) Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  9. Fenomenalnie oprawiłaś ten kamień, wyszło cudnie, jak zawsze wszystko z Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po takim komentarzu to aż sobie lepiej usiadłam, bo mi zrobiło się jeszcze goręcej jak przeczytałam to 'jak zawsze z Twoich rąk'. Baaardzo dziękuję. Chciałabym żeby tak było. Tym bardziej jest mi miło. Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Dzięki Basiu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy kamień, dzięki swojej oprawie wydobyłaś z niego dodatkowe piękno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie oprawiłaś ten niepozorny kamyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykły kamień w cudownej oprawie. Idealna krawatka! Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...