piątek, 7 kwietnia 2017

Sznurkowe zakręcone - Twisted rope bracelets

Moje pierwsze 'pamięciowe' bransoletki pokazywałam tu. Ponieważ nosi się je świetnie i bardzo je lubię postanowiłam poeksperymentować ze sznurkiem i szkłem w innej kolorystyce. 

I showed my first bracelets on memory wire here. They wear really nice and I wanted to make new  ones with a twisted rope and glass beads together with gem stone balls of moss agate, Desert Sand and red tiger's eye. 



Oprócz kryształków Fire Polish do bransoletek użyłam kulek agatu mszystego, bawolego oka i piasku pustyni. Do jednej wkleiłam mini chwost, druga została z dzwoneczkiem. Do tego błyskające cyrkoniami przekładki i gotowe.







Myślę, że nie są to ostatnie ozdoby tego typu. Spodobały mi się i pewnie zrobię też inne wersje kolorystyczne. Już dawno nie używałam kryształków Fire Polish i nie miałam pojęcia, że pojawiło się wiele nowych kolorów. Niektóre są obłędne po prostu, szczególnie te z rodzaju marble czy Picasso - mienią się różnymi kolorami i dodatkowo jeszcze opalizują złotem, miedzią czy innym odcieniem. Totalnie mnie zauroczyły.



Przed nami ostatni weekend przed Wielkanocą i wiadomo - mycie okien, zakupy, sprzątanie, więc jeśli ktoś tu zaglądnie to bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę słońca. Za moimi - umytymi już na szczęście - oknami ziąb i deszcz. Brrr. 

29 komentarzy:

  1. Świetne bransoletki, a dodatek sznurków wygląda niezwykle ciekawie, jeszcze nie widziałam takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś w sieci zobaczyłam coś w tym stylu i pogłówkowałam żeby sobie zrobić. Dzięki Aniu. Miłego weekendu.

      Usuń
  2. Cuda! fajne kolorki beżu i brązu :) Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robią inne wersje bardziej 'moje'. Dzięki. Udanego weekendu:)

      Usuń
  3. Jestem zauroczona tymi bransoletkami, rewelacyjne :) Przede mną niestety jeszcze kilka okien do umycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może odpuścisz tym oknom i sobie mycie w taki ziąb, a przynajmniej we Wrocku zimno, że uś:(. Dzięki i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Moje 3 kondygnacje okien ( w sumie 16 szt.) już umyte i obficie spłukane przez deszcz :(
    Świetny pomysł miałaś aby połączyć sznurek z koralikami :)Świetnie się to komponuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten okropny ziąb nawet internet dzisiaj szwankuje. Mam nadzieję, że nie powtórzy się Wielanoc sprzed 4 czy 5 lat, kiedy lepiliśmy zające wielkanocne ze śniegu:)). Nie zazdroszczę mycia tylu okien. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Ooooo wyglądają naprawdę fantastycznie! Super są! :) Chyba muszę się wybrać do pasmanterii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... też mi się podobają. Pomysł fajny i gdyby nie to że sznurek się strasznie strzępi i nie można dostać końcówek w odpowiednich rozmiarach to mógłby być hit wiosny, albo i lata.
      Buźka:)

      Usuń
  6. Dear Betka,
    I like the mix of materials you used for this bracelets. I think they are very nice to wear and the colors you choose are great.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. Have a nice week:)
      Best wishes.

      Usuń
  7. Dear Betka,

    I can imagine how wonderful they are to wear and how nice they look on your wrist.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much.
      Best wishes and have a nice week:)

      Usuń
  8. Piękne bransoletki w świetnych kolorach:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, a kolorystyka jak najbardziej mi odpowiada - są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągnie do niebieskości, więc z pewnością jeszcze taka powstanie:) Dziękuję bardzo.

      Usuń
  10. Prześliczne te bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bransoletki, szczególnie ta z chwościkiem i agatem mszystym :) Niby zwykłe, ale jednocześnie niezwykłe. I na co dzień, i do bardziej wyszukanych kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję wersję chic, tylko nie mogę odpowiedniego sznurka znaleźć. Te na razie są na codzień. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Bardzo ciekawie wyszło połączenie ze sznurkiem :) Czekam na inne wersje kolorystyczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna już nawet jest, ale na razie dam Wam odpocząć od bransoletek na drucie. Zaczyna wiać nudą:) Pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  13. Wersji "sznurkowej" jeszcze nie widziałam, więc jestem zachwycona ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł zaczerpnięty z przestworzy internetu nieco zmodyfikowany. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. śliczne kolory a pomysł ze sznurkiem świetny :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Moja, Bransoletki są śliczne, Uwielbiam Twoją Biżuterię, ale Ty już wiesz to hihihi :* Kochana Moja, powiem Ci odpowiadajac na Twój koemnatarz oczywiście że myślałam o burzy loków. Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała...niestety moje włosy nie nadają do loków, w takim sensie, że co zrobi mi jaka kolwiek fryzjerka to 20 minut i znowu są proste :( Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bransoletki a takie połączenie kolorów z moim ulubionym. 😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...