wtorek, 31 stycznia 2017

W stylu boho - Boho style necklace

Od kilku dni mam więcej czasu, bo siedzę z młodszą częścią rodziny 'na opiece' i coś przy tej okazji 'kombinuję' i szyję. Miał być biżutek na bal karnawałowy - suknia i buty już są, tylko biżuteria nie pasuje. Co gorsza nie mam zupełnie pomysłu i nie wiem czy nie skończy się wizytą w sklepie jubilerskim. 
Wcześniej jednak wpadł mi w ręce ten element, który już z pewnością swoje odleżał i pora nadeszła, żeby coś z niego zrobić. No i jest wisiorek. Gorzej z noszeniem, bo kolorystycznie pasuje wyłącznie do moich letnich ubrań. 
Na próżno szukać sensu w moich poczynaniach hobbystycznych (kiecka czeka na biżutka, inny biżutek nie pasuje do stroju), no ale co zrobić jak pomysłu tego właściwego brak. 








Patrzę na zdjęcia (próby z różnymi kolorami tła niewiele dały), i na naszyjnik i widzę że niestety zdjęcia nie oddają jego urody. Kolor jest obłędny - turkus - ani za bardzo zielony, ani zbyt niebieski, taki lagunowy, jak morze na pocztówkach z egzotycznych krajów. Do tego miedziany brąz. Podoba mi się:))




Pozdrawiam Was serdecznie i ciepło i życzę rychłej wiosny, bo zima już mi się uprzykrzyła. Dzisiaj znowu sypnęło śniegiem. Śnieg i mróz według mnie najlepiej prezentują się za oknem przytulnego pokoju:)).

45 komentarzy:

  1. Wspaniały wisior. Ty do jubilera nie wierzę, nie jeden jubiler może pozazdrościć Ci talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Może jubiler nie będzie potrzebny, bo coś tam już zaczęłam robić i może zdążę do soboty. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękny wisior, na lato wprost idealny, właśnie tak się kojarzy :)
    Jestem przekonana, że na bal też coś wymyślisz, trzymam kciuki za "oświecenie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już coś tam wyplatam. Teraz tylko cierpliwości i czasu mi potrzeba żeby to skończyć przed sobotą. Dzięki Aniu. Pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  3. Piękny naszyjnik i kolory świetne! Też mam dość zimy, ale jeszcze trochę "pocierpimy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już się cieszyłam, bo w sobotniej prognozie pogody zapowiedziano odwilż na ten tydzień. I co? Synoptycy do bani, albo po radę chodzą do indiańskiego szamana jak w pewnym dowcipie:))) Dzięki serdeczne.

      Usuń
  4. Dear Betka,
    once again you show us a very nice cabochon-pendant. I love the colors of cabochons and of the beads you choose.
    Greetings
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Daniela. Beading technique lets me choose the colours I like for my jewellery. I am luckily not dependent on what is on offer in jewellery shops, which is most often silver, gold, black and sometimes red or blue. Don't you think? You and sisters are the lucky guys too:)))).

      Usuń
  5. Znam bardzo dobrze te kaboszony, choć o ile mnie pamięć nie myli, to jest akurat coś w stylu monety. Tak czy inaczej pięknie Ci się udało podkreślić urodę tego elementu. Śliczny jest ten wisior :)) A jubilera to Ty z daleka omijaj ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kasiu. To ten dwustronny element. Pamiętam Twoją piękną broszkę z kaboszonem z tej serii. Też go mam gdzieś w pudle. Może jeszcze wpadnie mi w ręce:) Buziaczki;)

      Usuń
  6. Wisiorek fantastyczny, prześliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś. Kolorki i mnie urzekły. Jak nie mogę jechać tam gdzie w ciepłej wodzie laguny pluskają się tubylcy to chociaż pomarzę nosząc 'lagunowy' naszyjnik ;)

      Usuń
  7. Wisiorek piękny - śliczne kolory! Zaniepokoiłam się tym pomysłem z jubilerem ale doczytałam, ze wszystko jest na dobrej drodze;) Mam nadzieję, ze się pochwalisz efektami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się, coś tam wyplatam. Ciężko i powoli idzie robota, bo chore i znudzone dziecko pracować nie daje:(. Ale jest nadzieja:) Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Śliczny wisiorek ,życzę powodzenia oby się udało zrobić odpowiednią biżuterię i na czas :) Zdrówka dla dzieciaczka cierpliwości dla ciebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Na szczęście idzie ku dobremu:) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Rewelacja :) Ale piękności :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny, po prostu idealny! Bardzo mi się podoba połączenie kolorów.
    Cieplutko pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Ewuś, mnie się on podoba chyba najbardziej ze wszystkich prac, które zrobiłam. Tym bardziej miło że podzielasz moją opinię. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Piękna praca, no i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dear Betka,

    what a wonderful cabochon in lovely colors! Turquoise is one of my favorite colors and you bezeled it so nice with the fitting tassel and rope.

    Warm greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Nicole. I have finally come across this cab in my huge box and decided to make this pendant after a long time since I bought it. Greetings:)

      Usuń
  13. Ooo! nosiłabym i to codziennie! Cudowny wisior z chwościkiem uroczo obszytym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izunia. Będę nosić do znudzenia. Buziaczki:)

      Usuń
  14. Gorgeous !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny! :) Czuć już powiew lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne :) Na lato będzie idealny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że do mnie wpadłaś i zostawiłaś słówko. Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Och tak ! Tło ma duże znaczenie i z doświadczenia wiem , że najlepsze jest białe. Ty wiesz Kochana, że ja po prosyu jestem zauroczona Twoją Twórczością. Jesteś niesamowita w tym co robisz i mam ana to dwood w swoim domu hihii :) Dziękuję jeszcze raz za biżu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że sprawiłam Ci przyjemność tymi biżutkami. Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. wisior jest przepiękny i może w letnich kolorach, ale ja bym go nosiła i zimą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłabym zimą gdybym miała do czego. Czekam lata. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.

      Usuń
  19. Uwielbiam takie kolorki, wszystko genialnie ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kaboszon nie pozostawiał dużego wyboru. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  20. Z pewnością będzie noszony. Czekam na lepszą pogodę i inną kolorystykę ubioru. Dzięki Basiu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wisior. Turkus faktycznie obłędny! Naszyjnik będzie przyciągał wzrok już niebawem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to 'niebawem' jest takie odległe. Zaczęły się ferie pochodzę po sklepach i znajdę coś pasującego:) . Może. Dzięki i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Wspaniały, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naszyjnik cudnej urody! kolor trudny do uchwycenia na zdjęciach i w rzeczywistości pewnie dodatkowo zyskuje ... piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wisiorek, cudny kolorek mu zafundowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...