sobota, 19 marca 2016

Noc Kairu II - Cairo Night necklace II

'To tylko szkło' ktoś powiedział. Zupełnie mi to nie przeszkadza. Do biżuterii koralikowej pasuje idealnie. Pięknie się mieni i występuje w przeróżnych kształtach dając wiele możliwości. Więc i ja zauroczona migotliwymi drobinkami tego szkła pokazuję kolejną pracę z jego udziałem. Poprzednia była tu - skromna, na życzenie koleżanki. Teraz wersja wypasiona, bo takiego naszyjnika brakowało mi w mojej kolekcji. 


Użyte koraliki to Toho Round 11o metallic hematite i permanent finish - galvanized gunmetal gray, fire polish 3mm hematite, twist beads hematite. Krawatka wg instrukcji stąd


Another version of a Cairo Night pendant. Some people say it's only a piece of glass. 'So what?' I say. With all those shimmering sparkles it looks so appealing that I am enchanted and buy new samples for my collection.


The previous one I presented here. It was simple and modest, for a friend. And today's is rich in elements and shapes - which lacked in my collection.






Na dzisiaj to wszystko. Życzę wszystkim miłego weekendu i wiosny. Niech już przyjdzie i świat zazieleni. 
Do następnego postu.

That is all for today. Have a nice weekend. Until then. 
Let the spring come at last and green the neighborhood :)

19 komentarzy:

  1. Piękny!!! Bardzo elegancki i pracochłonny :) Pięknie wygląda z tymi koralikowymi frędzelkami :)
    Ja bardzo lubię Noc Kairu i Piasek Pustyni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Frędzelki to ja lubię, oj lubię. Mogłabym je dodawać do czego się da.

      Usuń
  2. Naszyjnik wygląda wspaniale! Podziwiam za cierpliwość, bo na pewno był bardzo pracochłonny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy w niego sporo włożyłam. Na szczęście lubię taką pracę. Dziękuję za wizytę i miłe słowo. Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Piękny!:) Ja chyba znacznie bardziej wolę taką wypasioną wersję. Świetnie wyglądają twist beadsy we frędzlach. Oj niech ta wiosna już przyjdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja wypasiona czy skromna zależy od nastroju i okazji. Czasem biżuterii w ogóle nie noszę. Ja jestem zapatrzona w Twoje prace generalnie i próbuję oddać chociaż ich cień w swoich. Dzięki za miłe słowo. Miłego weekendu :)

      Usuń
  4. Piękny i faktycznie taki "wypasiony" :) Ja akurat Piasku Pustyni zbytnio nie lubię, ale do Nocy Kairu już się przekonałam, to pewnie przez ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek czeka na swoją kolej :)). Noc Kairu rzeczywiście bardziej do mnie przemawia. Dzięki Aniu :)

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik wersja bardzo ekskluzywna myślę, że do wyjściowej kreacji idealny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous!!!!!!
    Have a nice weekend too !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Betka!
    This pendant looks very nice. The cabochon became a matching dress and I like the feathery design. The rope fits perfectly.
    Greetings,
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda, fantastyczny pomysł na frędzelki pasują tu idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam to "szkło". A naszyjnik jest bardzo elegancki i piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boziuuu , Beatko Kochana, stworzyłaś wpsniałay naszyjnik!! Oniemiałam! Te detale i precyzja, wow! Tym bardziej, że ja kiepsko sobie radzę z koralikami, tym czasem Ty jesteś prawdziwą mistrzynią. Pięknie stworzyłaś ten nasyzjnik, przypomina kształt łapacza snów :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear Betka,

    did you make it in embroidery technic? It looks like and you made it so exectly and harmonic in style and colors - I love it.

    Warm greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny naszyjnik godny królowej! Elu, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski!!! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem absolutnie zachwycona tą techniką robienia biżuterii, ale nigdy nie zajęłabym się tym osobiście :D nie miałabym cieprliwości. wiec podziwiam i gratuluje !!! świetna robota :)
    pozwole sobie dorzucic Cię do mojej listy obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkło wszak potrafi fascynować swą zdolnością
    dostosowywania się - wisior imponujący wręcz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...