sobota, 1 sierpnia 2015

Marynistycznie - Marine style necklace

Taki naszyjnik wydziergałam na początku wakacji. Miał mieć jeszcze zawieszkę i dlatego nie fotografowałam go jeszcze. Z powodu przeprowadzki i totalnego zamętu w pudłach z koralikami nie byłam w stanie odszukać elementów składowych do wykonania zawieszki. No i nie zrobiłam jej jeszcze. Powodem, dla którego niewykończony naszyjnik zdecydowałam się obfocić to miejsce w którym przebywamy, a w szczególności szeroki wachlarz ekspozytorów - cudnych, oryginalnych, w odpowiednim klimacie i w ilości przekraczającej moje potrzeby i możliwości pokazania w jednym poście na moim blogu.
W tej chwili przebywamy nad Bałtykiem w uroczym miejscu, którego stronkę można obejrzeć tu (nasz dom to Agat II). 

Oto naszyjnik. Nic szczególnego - ktoś powie. Rzeczywiście nic wielkiego, ale był mi potrzebny taki właśnie, w takich kolorach, bo to moje ulubione kolory na lato. 

Napstrykałam masę zdjęć na przeróżnych przedmiotach i te - moim zdaniem - ciekawsze pokazuję szerszemu gronu. 

I made this necklace at the beginning of July. I planned to make a pendant for it but we moved to another city and I didn't have enough time to unpack all my beading stuff before our holiday. They are still in the boxes waiting. Now we are by the Polish sea in a nice place where there is a huge rock garden with lots of objects connected with the sea - starting with fishing nets, through old sunken ships' masts, pieces of rusty anchors and many more. I really love them since they are great aid to photograph jewellery and I've taken lots of pictures of this necklace.


Pytanie - zagadka: na czym wisi naszyjnik? Chodzi o zdjęcie poniżej.

I wonder if anyone can guess: what is the object my necklace is on in the picture.


Takie cuda można znaleźć w skalniaku przy domu, a właściwie wokół domu Agat II: kawałki sieci rybackich, fragmenty masztów pochodzące z rozbitych wieki temu żaglowców, podrdzewiałe kotwice, fantazyjnie poskręcane korzenie drzew, kamienie wygładzone przez morską wodę itp.


 Tu znowu zagadkowy obiekt. Ze zgadywanki wykluczam Izę, która też tutaj obecnie przebywa :))




Niedawno przeliczyłam ilość moich czerwonych spódnic, spodni i butów na lato i wyszło że spódnic mam trzy, spodni - rybaczków jedną parę, a butów tyle, że wolę nie podawać liczby. Może to już choroba?
Poniżej jeden z moich ulubionych zestawów na lato w towarzystwie naszyjnika.

I really like wearing clothes in colours you can see in the picture. It's one of my favourite outfits for the summer. Recently I counted my red skirts, trousers and shoes I've got for the summer ... three skirts, only one pair of shorts but numerous shoes. I love red colour especially in the summer.


Dzisiaj jest pierwszy słoneczny dzień od prawie tygodnia i wreszcie nie pada. Przez dwa dni nie dało się wyjść z domu. No dobra nie będę narzekać, bo każdy Polak powinien wiedzieć, że z pogodą nad Bałtykiem jest jak (zauważyła Kasia B.) w loterii - trafi się albo nie. 
'Se trzeba było jechać do Chorwacji, Włoch czy innej Grecji i nie marudzić' (to już nie Kasia)

Kończę już i lecę wygonić resztę rodzinki na spacer po plaży, korzystać ze słoneczka i jodu. 

Pozdrawiam wszystkich ciepło i serdecznie z Nowęcina k. Łeby i "Ahoj".
Miłych wakacji i do następnego postu.

Bye for now. The weather is sunny at last and we are going for a walk along the beach.
Thanks for visiting my blog and your comments. Best wishes and have a nice summer.

29 komentarzy:

  1. No,no, zdjęcia wyszły faktycznie czarujące....zostałam wykluczona ze zgadywanki? toż to normalnie skandal! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skandal czy nie trzeba dać szansę innym. Ciekawi mnie jakie padną propozycje.

      Usuń
  2. Wspaniały naszyjnik, a na Twoich zdjęciach wygląda szałowo. Wydaje mi się, że odpowiedzią na Twoje pytanie jest stara czaszka jakiegoś zwierzęcia lub jakiś kamień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Izuniu. Twoja propozycja jest całkiem bliska trafienia. Nie czaszka :))), rodzaj kamienia - bliżej. To fragmenty rafy bałtyckiej.

      Usuń
  3. tw Twoje bizutki to dla mnie czarna magia nie mam pojęcia jak się robi takie cuda, ale ja nie jetsem biżuteryjna ani w tworzeniu ani w noszeniu. To będę sobie nadal tylko patrzeć i podziwiać takie cuda.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie oglądając Twoje cuda. Decu to dla mnie kosmos. Dzięki za wizytę i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Naszyjnik kolorkami kojarzy mi się z lampą fryzjerską ,a bez zawieszki już jest ładny więc nie koniecznie musisz dodawać zawieszkę. Co do zagadki to stawiam na koralowiec . Pozdrowienia i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lampą fryzjerską (?) :))))))) Odgadłaś zagadkę - to rzeczywiście fragment rafy z tym że bałtyckiej.

      Usuń
  5. Ano, z pogodą nad Bałtykiem bywa różnie, ale ja ostatnio lubię nasze morze, a najbardziej Krynicę.
    Naszyjnik tak się kojarzy z morzem i wakacjami, że brak słów :D aż się stęsknilam za wakacjami... no, wakacje to są, ale za takimi nadmorskimi właśnie...
    Udanego wypoczynku życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie podoba taki jaki jest, a jeszcze w takim otoczeniu wyglada rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy naszyjnik Beatko. W komplecie z tymi ciuszkami - rewelacja. Stawiam na koralowiec wypłukany przez morską wodę. Życzę Ci dużo słoneczka i miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to fragment rafy bałtyckiej. Brawo Ewuś. Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Naszyjnik śliczny świetnie wygląda z letnim zestawem.Korzystaj z pogody juz teraz na pewno będzie ładna, a co do zgadywanki ja na pierwszym zdjęciu widze czaszkę i myślę gdzie ty to znalazłaś, ale to pewnie jakiś kamień z głębin wydrążony przez czas :) Udanego wypoczynku pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafa koralowa z dna Bałtyku (?) Ja niestety tego nie znalazłam. Zostało to podarowane przez znajomego rybaka moim gospodarzom. Leżą sobie takie fragmenty w ich skalniaku. Dzięki za wizytę i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Naprawdę świetna praca, prosta, bez zbędnych ozdobników i do tego taka letnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 'taka letnia' i pewnie tylko w lecie będę ją nosić. Dzięki :))

      Usuń
  10. Dear Betka,

    I can really understand that you like this colors for summer. It looks so maritime and reminds to holidays and the sea.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right about the association these colours - summer, sea, holiday, relaxing, walking.
      Thanks for the visit :)

      Usuń
  11. Jest przepiękny! Uwielbiam marynarskie kolory. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest! A przy okazji jaka świetna sesja zdjęciowa mu się trafiła, najbardziej mi się podoba na sieci rybackiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię marynarskie klimaty, pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jakie cudeńko stworzyłaś,uwielbiam te kolorki zwłaszcza latem i piękny jest w swojej prostocie ,jak już ktoś napisał. Pozdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie tylko w marynistycznych, ale i we francuskich klimatach jest Twój sznur :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. I zrobiło się bardzo letnio i marynistycznie. Bo niby jak inaczej, skoro znad morza te fotki.
    Pamiętam Twoje drewienko z ubiegłego roku :-). Nad morzem jak widać zawsze znajdzie się jakieś ładne "ekspozytory" :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny naszyjnik i cudne zdjęcia w plenerze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny naszyjnik!Choc nie jestem fanka takiej bizuterii to bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...