czwartek, 20 sierpnia 2015

Kolczyki z kryształkami flat briolette - Flat briolette crystal earrings

Na temat tych kolczyków wiele do napisania nie mam. Zrobione z kryształków Swarovskiego Flat Briolette według tej instrukcji z Etsy. Z instrukcjami płatnymi miewałam problemy, bo niektóre są po prostu do kitu, z błędami i trzeba kombinować po swojemu, albo w trakcie pracy okazywało się, że koraliki użyte są osiągalne tylko np. w Australii. No i pieniądze szły w błoto. Dlatego jeśli strasznie mnie ciśnie żeby kupić to nie przekraczam pewnej kwoty, żeby nie wiem jak mi się wzór podobał.  

W przeciwieństwie do różnych bubli instruktarzowych ten tutek jest super poprawny, przejrzyście napisany, a co najważniejsze łatwy i szybko się te kryształki oplata. Efekt końcowy też mi się podoba. Szkoda, że kolorystyka tych kryształków w naszych sklepach taka uboga. Może uda mi się kupić krople minerału w odpowiednim kształcie. 

I made these earrings following that tutorial. Comparing to some I've had so far this one is really worth its price - clear, simple, good pictures, easy. And first of all the result is nice. I like these earring very much. I only wish there was a better choice of the crystal colours in our shops.









Ostatnio spotkała mnie bardzo miła rzecz. Ewelina wyróżniła mój blog i mnie zaproszeniem do zabawy, za co jej serdecznie dziękuję. W zabawie mam odpowiedzieć na 10 pytań, a następnie wybrać 10 blogów, którym zabawę przekażę. Moje odpowiedzi na 10 pytań:

Recently my blog has been honoured an LBA award by Ewelina and offered to participate in a game. I should answer ten questions and then choose other blogs, which I am unable to do, sorry.
The questions and answers are here, in Polish only :(

1. Dlaczego powstał Twój blog?
- aby przez pokazywanie efektów mojego hobby poznać podobne do mnie osoby. Było to w czasie, kiedy byłam na urlopie wychowawczym i bardzo brakowało mi towarzystwa kogoś innego niż mamusie czy nianie z dziećmi na placu zabaw.

2. Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
- nie tylko spełnił, ale nawet je przerósł.

3. Czy bardziej cenisz 'elegancką prostotę', czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Lubię gdy jest kolorowo i gdy są dowcipy i clip'y, ale bez szaleństw.

4. Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
- gdybym takie dostawała to z pewnością tak, ale zastanawiałabym się też co powodowało osobą krytykującą moją pracę.

5. Jak reagujesz na hejty?
Hmmm HEJT czyli nowa nazwa na 'obrabianie komuś tyłka'. W zasadzie dotyczy celebrytów i polityków i dzieje się w internecie. Nie wiem, ale pewnie miałabym to w głębokim poważaniu :)

6. Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
Tak.

7. Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Nie, mimo że lubię blogowanie.

8. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Tak. Oczywiście, bo świadczy to o tym, że to co robię podoba się innym i jest doceniane. To coś w rodzaju wyrazu uznania.

 9. Czy publikowanie postów nawet gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Jeśli się nie ma nic do przekazania słowami, ale publikuje się wartościowe zdjęcia czy filmy to jak najbardziej tak.

10. Czy założenie bloga wniosło do Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Hmmm ... zmieniłabym to na - Czy ma to sens? 
Tak. Dzięki założeniu bloga rozwijam swą pasję, poznaję nowe techniki, nauczyłam się fotografować to co zrobiłam, poznaję ciekawe osoby w Polsce i za granicą. 

Na tym zakończę i nie nominuję kolejnych blogów. Ewelinko, wybacz, ale zupełnie nie wiem, kogo wyróżnić, a kogo nie z tylu blogów, które obserwuję.


Pod wpływem kolorów bransoletki Izy załączam clip wakacyjny do pokiwania się. Ech znaleźć się na takiej plaży ...

Influenced by the colours of Iza's bracelet I remembered a song by Inner Circle - Sweat. How I'd love to be on such a beach...


Wszystkich do mnie zaglądających wakacyjnie pozdrawiam. Dziękuję za wszystkie komentarze. Korzystajcie z pięknej pogody gdy nas pod koniec wakacji dopieszcza.

Thanks for visiting my blog and for your comments. Best wishes and enjoy the sunny weather at the end of the holidays :) Until then.

35 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki w świetnie dobranej kolorystyce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice and sparkle earrings, I like them.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekły mnie te kolczyki, nawet w tych kolorach!
    Piosenka przypomniała wiele innych bujanych, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Izunia. W kolorach niestety nie było dużego wyboru: oliwka, przezroczysty, czarny, żółty :/. Trzeba się rozglądnąć za kroplami minerałów.

      Usuń
  4. Chociaż kolor niekoniecznie mój, to i tak bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!
    Kolczyki super, takie małe klejnoty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to fasetki dodają uroku jak to zwykle w Swarkach bywa. Dzięki Asiu :)

      Usuń
  6. Twoje kolczyki z pewnością przyciągają wzrok :) Gratuluje wyróżnienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki śliczne i tak delikatnie się prezentują :)
    Gratuluję wyróżnienia, na kilka pytań mogłabym odpowiedzieć dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu. Mnie te kolczyki mimo koloru podobają się. Może pokuszę się o kolejne jeśli znajdę odpowiednie kryształki.

      Usuń
  8. Gorgeous earings !!!!!!!
    Have a creative weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolczyki, ale są efektowne i eleganckie. Super dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)) Dzięki za miłą wizytę.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Też myślę, że takie właśnie są. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe kolczyki, świetny kształt i wykonanie choć kolor już trochę mniej mi się podoba ale kolor każdy dobiera pod siebie prawda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze ten kolor można sobie wybrać. W tym przypadku zbyt dużego wyboru nie miałam. Mogłam wybrać jeszcze zieleń albo żółć, a tych kolorów zupełnie nie noszę. Mogły być też przezroczyste, ale te wyglądają jak kawałki szkła :( , albo czarne - tych z kolei mam już sporo.

      Usuń
  12. Fuksja w biżuterii czasem się przydaje dla ożywienia stroju. Dzięki za miłą wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sam kolor tych kolczyków robi ogromne wrażenie. A do tego dostały, śliczną, choć skromną oprawę. Dla mnie cudo!Gratuluję Elu, wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Cieszą mnie Twoje pochlebstwa. Kolor - fuksja dla mnie OK, bo nie każdy różowy akceptuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Bardzo zmyślny ten sposób na kolczyki - dzięki koralikowemu oplotowi nabierają fajnego wyrazu :)
    Pozdrawiam Elu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu. Spodobały mi się takie kolczyki. Można by było kryształki zawiesić bezpośrednio na biglach, ale tak też można. Tak wolałam. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Betko, kolczyki bardzo, bardzo ładne; kolorystyka dobrana, że 'mucha nie siada':)
    Przy okazji zdradzę, że nigdy jeszcze nie kupiłam instrukcji wykonania. W Sieci wszystko można znaleźć za free. Przynajmniej od razu wiesz, ile wart (dla Ciebie) dany schemat:)

    Podobają mi się Twoje odpowiedzi na ankietę. Ale pkt.7? Lubisz zamykać (likwidować) swoje blogi? Bo tak zrozumiałam?:(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko kupuję schematy. Wiem, że jest masa darmowych, ale czasem coś mi się spodoba no i muuuuuszę ;) Co do p.7 to masz rację - już poprawiłam. Dzięki za uwagę i za miłą wizytę. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Bardzo efektowne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki przepiękne. Taki skromne, a takie śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne... Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo eleganckie kolczyki. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne,cudny kolor ♥ pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...