sobota, 25 kwietnia 2015

Serduszko Blue Zircon

Kryształki Swarovskiego w kształcie serca były pierwszymi kryształkami tej firmy, które kupiłam jeszcze zanim zaczęłam sama robić biżuterię. Noszę je dotychczas i bardzo lubię. W zasadzie stwierdzam, że jestem swarkoholiczką bo uwielbiam te kryształki i kupuję w ilościach nierozsądnych, a z pewnością niemożliwych do przerobienia koralikami. 

Całkiem niedawno jednak zdecydowałam się zrobić sobie samodzielnie wisiorek z serduszka. 
Oplatanie robiłam po swojemu, bo dostępne instrukcje nie zadowalały mnie w pełni. Po kilku pruciach powstał taki oto wisiorek, z którym się praktycznie nie rozstaję. Uwielbiam jego kolor - piękny głęboki niebiesko-zielony. Chyba wpadłam zachwyt, bo napstrykałam wisiorkowi zdjęć bez liku, a potem chciałam je wszystkie wrzucić na bloga.
Po naprawdę ostrej selekcji pozostawiłam parę fotek. 






Na zdjęciach robionych komórką kolor jest zbyt zielony, a gdy odzyskałam aparat i sfotografowałam aparatem to z kolei wyszedł zbyt niebieski. 






Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za każde miłe słowo, które tu pozostawicie. 
Za oknem cudna wiosna. 
Życzę Wam udanego weekendu i zapraszam znowu.

40 komentarzy:

  1. Śliczny ten wisiorek , nie dziwię sie że sie z nim nie rostajesz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo i wizytę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudowny! Kryształek w takiej oprawie... po prostu klejnocik!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. A heard bezel for a beautiful rivoli, very nice with this frame of drops - very well done!

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's in fact a heart-shape crystal not a rivoli. In this bezel it looks round. Thank you so much for the comment and the visit. Best wishes :)

      Usuń
  4. Jaka piękna błyskotka! Na szyi musi wyglądać zachwycająco :)
    Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Rzeczywiście podobnie jak i inne kryształki tej firmy wygląda bardzo ładnie - błyszczy i puszcza zajączki w słońcu. Jako typowa sroka uwielbiam swarki za to. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ślicznie oprawione serduszko i wcale się nie dziwię, że się z nim nie rozstajesz. Kolor ma taki, że nie można się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Serduszka o tym kolorze poszukiwałam dłuuuugi czas. Wreszcie są i u nas kryształki o tym kolorze z czego bardzo się cieszę.

      Usuń
  6. This pendant looks like the heart of the ocean. The deep blue color is great. You gave a really nice frame to the heart shaped crystal.
    Greetings,
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten kolorek ja tez nie moge oderwać od niego wzroku , wiec nie dziwie się że się z nim nie rozstajesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cudo! Piekne to serduszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz gdy już je mam nie mogę zrozumieć dlaczego tak długo zwlekałam z wykonaniem wisiorka. Lubię go i pasuje do wielu moich ubrań. Pozdrawiam i dziękuję za wizytę i miłe słowo :)

      Usuń
  9. Przepiękny wisiorek:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny. W zależności od tego jak pada światło wygląda całkiem inaczej - fantastyczny efekt.
    Miłej niedzieli Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryształki Swarovskiego szczególnie te z 'lusterkiem' pięknie się mienią i osoby sroki poddają się ich urokowi całkowicie. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Przepiękny...ma w sobie jakąś tajemnicę :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam również :)

      Usuń
  12. Elu, nie dziwię się, że się z nim nie rozstajesz :) Jest prześliczny :)
    A oplatanie serc i kształtów innych niż owale/kółka to dla mnie zdecydowanie za wysoka szkoła jazdy :P Tym bardziej podziwiam :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, kto jak kto, ale Ty poradziłabyś sobie bez większych problemów. Masz naprawdę dużą wiedzę i doświadczenie w beadingu, a to przecież peyote. Dzięki Asiu serdecznie i pozdrawiam.

      Usuń
  13. Prześliczne, bardzo lubię ten kolor, wygląda przepięknie w takich pracach jak Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam "swarki" :)
    Cudny wisiorek nie dziwię się że się z nim nie rozstajesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się świetnie rozumiemy. Takie maleństwa, a tyle w nich uroku. Przyciągają wzrok i pieniądze z portfela :). Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Elu, przepiękne serce! Sama miałam ochotę na coś podobnego w stylu "serca oceanu", ale nie miałam odwagi się zabrać :-)
    Śliczne jest i w przecudnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Serce oceanu' zrobię sobie jeśli pojawią się serduszka bez garbatych plecków. Nie widzi mi się taki sterczący kryształek jak teleskop w wisiorku. Przypuszczam że się odwraca, albo zaczepia i że ładnie wygląda na zdjęciu. Jeśli kiedyś zrobisz to podziel się wrażeniami :)
      Dziękuję za miłe słowo i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Rewelacyjny, taki morski i niesamowicie elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale się nie dziwię, że się zakochałaś. Ten kolor jest niesamowity. Patrząc na niego ma się wrażanie, że się patrzy w cudowną głębię morską. No i się rozmarzyłam heh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą morską wodą masz całkowitą rację. Byłam kiedyś w takim cudownym miejscu, w którym woda o takim kolorze obmywała białe pionowe klify, wcinała się w ląd tworząc maleńkie zatoczki, w których kołysały się przycumowane jachty. A ja spacerowałam tam sobie i miałam wrażenie, że za chwilę na któryś z tych jachtów wejdzie przystojny Bond ze swoją przyjaciółką i gdzieś sobie popłyną.
      Dzięki Kasiu.

      Usuń
  18. Śliczny wisiorek, a te kolorki cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Z opóźnieniem ale gratulacje szczere, cudo to serce! kolory morza zawsze i wszędzie, szczególnie taki ich dobór. PODZIWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały i niesamowity wisior!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny wisior, niesamowite kolory! Miłość do Swarovskiego widoczna gołym okiem;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście śliczny :)
    A Swary coś w sobie mają, jako urodzona sroka też je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...