środa, 27 sierpnia 2014

Rozetkowa z trójkątami - Rosetti of triangles bracelet

Oczywiście bransoletka. Kiedy zobaczyłam taką u Dominiki zauroczyła mnie od razu tak że musiałam sobie taką zrobić. 
Od paru miesięcy przeglądam wzory płatne i darmowe wykorzystujące dwudziurkowe trójkąty, ale szału nie ma:/. Ja natomiast w przypływie szaleństwa jakiegoś zakupiłam trójkątów pokaźną ilość spodziewając się, że narobię biżutków różnych duuużo. Ale wyszło inaczej. Jedne kolczyki i ta bransoletka. 
Ten wzór jest autorstwa Ezeebeady i jest bezpłatny. Poza trójkątami wykorzystane są tu O beads, Toho i Fire Polish, ale w oryginale są kryształki bicone. 
Bransoletka jeszcze będąc na etapie bez zapięcia została porwana prawie przez koleżankę. Koraliki Toho, których użyłam mają piękny koralowy odcień pomarańczu za sprawą efektu benzynki, czy jak kto woli, tęczy. Do tego FP AB, trójkąty Silversheen Ruby,  O beads w kolorze dark bronze. Mnie się podobała, a koleżance podobała się tak, że już bransoletki nie mam. Idealnie spasowała jej do sukienki.

When I saw such a bracelet at Dominika's blog it amazed me so much that I decided to make one for myself. I've been observing free and paid patterns using triangle beads but I haven't found many interesting ones. This pattern is by Ezeebeady and it's free. Except triangles it uses O beads, Toho 11o and bicones. However, I used 4mm Fire Polished beads. A friend came round when I was making the bracelet and she liked it so much that it is no longer mine.








Bransoletka jeszcze w letnim nastroju chociaż za oknem brrrr


Nie wiem co się dzieje z Bloggerem. Parę tygodni temu zniknął z bloga widget Linkwithin (te okienka ze zdjęciami innych postów), a ostatnio Lista czytelnicza. W rezultacie nie mam dostępu do Waszych blogów. Zdarzało się to już nieraz, ale trwało najwyżej kilka godzin. Natomiast teraz wygląda na to, że zniknęło na dobre i że listę muszę jakoś odtworzyć. Pamiętam nazwy tylko niektórych blogów, więc jeśli samoczynnie lista nie powróci to zajmie mi dłuższą chwilę zanim ją odtworzę.


Przy okazji wklejam zdjęcie z instrukcją jak łatwo zapinać bransoletkę bez niczyjej pomocy :)) Ten zielony haczyk to rozgięty spinacz.



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Witam nowych obserwatorów. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Thank you for visiting my blog and leaving comments. I am happy when I see new members and visitors.
Please come more often.
Best wishes.



52 komentarze:

  1. Nie będę się rozpisywać, tylko powiem, że nie dziwię się Twojej koleżance, że ją drapnęła, bo bransa jest śliczna.Też sięgnęłam po ten wzór, ale moja bransoletka nie podoba mi się tak bardzo jak Twoja.Też mam jeszcze spore zasoby trójkątów i bardzo niewiele pomysłów na ich wykorzystanie. Może połączymy Twoje i moje trójkąty i zrobimy z nich jedną dużą pracę ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Kasiu. Jednak sądzę, że Twoja bransoletka będzie śliczna i wzbudzi wiele zachwytu jak inne Twoje prace. Do tego z pewnością pięknie wyeksponujesz ją na zdjęciach. Jesteś w tym mistrzynią. Co do łączenia zasobów trójkątów to jest to niezły pomysł do przemyślenia. Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Elu, piękny wzór i ślicznie dobrane kolorki - też bym pewnie porwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu. Porwałabyś? To ja tu może uruchomię jakąś produkcję tych bransoletek i zacznę zarabiać na koralikach? Może inne dziewczyny kupią?:)

      Usuń
  3. Piękna! Taka wyrafinowana i dostojna :) ..też bym ją uprowadziła, gdybym miała okazję :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Branzoletka jest cudna ! Bardzo mi sie podoba . A z blogerem musisz ciagle odswiezac strone , za ktoryms razem na pewno Ci sie pojawi lista czytelnicza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście udało się, ale tylko z listą. Linkwithin pogrążył się w niebycie i nawet zainstalować na nowo się nie daje. Dzięki Szymciu :)

      Usuń
  5. Śliczne, jesienne kolory :) Wykonanie to dla mnie czarna magia, więc tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna magia dla Ciebie?! Nie chce mi się wierzyć. Zdolniacha z Ciebie niesamowita więc pewnie na pierwszy rzut oka wydaje się trudne, ale takie nie jest. Zapewniam. Bardzo dziękuję za komentarz i wizytę. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Hello Betka,
    wow, such a beautiful bracelet. Great bead shapes, just they I like.
    Greetings Christina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Betka!
    I think your friend will be very happy with her new bracelet. It looks very nice and I think she will love to wear it.
    Greetings,
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The friend has already had a few jewellery items by me and she likes them. So she should be happy with the new one. Besides, it matches her dress perfectly which looks really nice together. We say that women who like jewellery so much are like magpies - birds who steal shiny things. I can't find a right idiom to explain it, but I think magpies live in your country too and have similar habits, don't they?

      Usuń
  8. Nie znam się na robieniu biżuterii ale ten wzór jest prześliczny! Myślę, że lista wróci - zawsze wraca. U mnie też się zdarzają takie przerwy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś. Lista rzeczywiście znikała już parę razy i już wróciła, ale tym razem dość długo jej nie było i włosy już jeżyły mi się na głowie na myśl, że zginęły mi adresy Waszych blogów na dobre. A z koralikami jest tak jak ze wszystkim. Im więcej się w tym siedzi tym łatwiej idzie. Zachęcam do spróbowania. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Bardzo mnie kusi żeby spróbować tylko z czasem mam problem. Ogród, kartki, decu i papierowa wiklina - nie mam szans. Może jak będę na emeryturce? Buziaki!

      Usuń
  9. Hello Betka,

    this is a very interesting bracelet with a great structure and matching beads, I like it.

    Greetings,
    Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is nice. Indeed. When I see new bead shapes in a shop I always think of "what can be done with them?". And I am often surprised when I see new patterns and that sometimes they look so easy to invent but on one condition. You must be an inventor or an imaginative person. I am unfortunately not :/
      Thanks for your comment and a visit. Best wishes :))

      Usuń
  10. Porywająca bransoletka w porywająco ciekawie połączonych kolorach porwałabym ją i Ja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest i w bardzo klimatycznych kolorach. Taka już trochę jesienna.
    Mnie też bloger robi psikusy, nie dostaję wszystkich powiadomień o nowych postach znajomych, a dzisiaj na blogu, nie wyświetla mi się lista blogów z kategorii "tu lubię zaglądać". Denerwujące to z lekka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Blogger też świruje podobnie jak u Ciebie. Wkurzam się, ale nic nie mogę poradzić. Najbardziej zła jestem z powodu linkwithin, bo wiele zachodu kosztowało mnie zainstalowanie tego. A teraz nawet odtworzyć się nie daje.
      Co do kolorów bransoletki to jesiennie wyszła na zdjęciach, bo w realu trójkąty są raczej bordowe, a 11o koralowo-różowe. Najwidoczniej aparat ją inaczej widzi i też na to nic nie mogę poradzić jak i na Bloggera :/ Dzięki serdeczne za komentarz.

      Usuń
  12. Bardzo, bardzo fajny efekt, świetny dobór kolorów. Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dominiko podwójnie za miłe słowa i za podzielenie się wzorem. Masz instynkt łowiecki do wyszukiwania różnych 'perełek' beadingu :))

      Usuń
  13. Kształt jest bardzo ciekawy. Dobrze dopasowałaś kolory i wielkości poszczególnych koralików. Są też zróżnicowane kształtem - dzięki temu rozetka nie jest nudna. Efekt nietuzinkowy.
    Widzę także, że masz zamiłowanie do fotografii. Moje oko od razu wychwytuje ciekawe i dobrze wykonane zdjęcia. Dzięki tłu sama bransoleta także nabiera nowego charakteru.
    Pozwolę sobie zaprosić do mnie na nietypowy - bo literacki - wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Rzeczywiście ten wzór, dzięki zdolnościom autorki, jest ciekawy. Kolorami można jeszcze wzmocnić efekt. Fotografowanie biżuterii stało się jakby drugim hobby. Znaleziska-ekspozytory osiągnęły już pokaźną liczbę. Na szczęście sporo z nich to przedmioty codziennego użytku, więc po prostu wracają na swoje miejsce. Lubię żeby ładne rzeczy wyglądały ładnie na zdjęciach i żeby przyjemnie się oglądało na blogu. Chętnie odwiedzę Twoją stronkę jeśli zostawisz mi jej adres. Pozdrawiam serdeczne :)

      Usuń
  14. Bransoletka ładna i jak dla mnie jest w sam raz na każda porę roku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podzielam zdanie co do wielosezonowości bransoletki. Wszystko zależy od stroju i nastroju 'nosiciela' :)) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Cudna ta bransoletka, piękny wzór i kolory, takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Ostatnio jakoś mnie tak nastroiło na jesienne kolory.

      Usuń
  16. Fajna, ale dość nietypowa forma, fajnie wygląda w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wzór, super wykonanie :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wzór i piękne wykonanie - koleżanka wiedziała co czyni, bo inaczej ktoś inny by porwał tę bransoletkę :-).
    A zdjęcia są naprawdę interesujące - jestem coraz bardziej przekonana, że plener czy ekspozytor potrafi lepiej zaprezentować biżuterię niż zwykłe białe tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie tło nie musi być białe, bo bardzo trudno tę biel oddać na zdjęciu. A z ekspozytorami ... tu trzeba mieć pomysł. Nieraz się zastanawiam jak coś obfocić, czasem zmieniam koncepcję. Mam jedne kolczyki, którym zrobiłam już ponad setkę zdjęć i ciągle nie jestem zadowolona :/ Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Bransoletka super!! jak marz te trójkąciki to dla siebie powinnaś zrobić jeszcze jedną skoro ta został porwana przez koleżankę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka jest piękna jak złota polska jesień, na którą czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Z kolei ja na jesień nie czekam wcale, chyba że na babie lato.

      Usuń
  21. Przepiękna. I rewelacyjny dobór kolorów.
    Bardzo mi sie podoba, jak komponujesz zdjęcia.
    Ja wiem, że to mniej wygodne, ale ulubione blogi mam zapisane w przeglądarce - dorzucam tylko do "ulubionych".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Fotografowanie biżutków to część tego hobby.

      Usuń
  22. Very nice bracelet, beautiful combination of pieces and colours.
    Thanks for your nice words in my blog, you are right: the cabuchon is a luna soft of 18mm.
    MariaM acabado en M

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna bransoletka, bardzo ciekawy układ różnokształtnych koralików. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastico! Nie dziwię się koleżance. Rewelacyjny wzór!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...